Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyöminen....aviomiehen puolelta

Vierailija
17.01.2007 |

Onko teidän aviomiehelnne lyönyt tai läpsinyt teitä?

Oletteko jatkaneet liittoa tästä huolimatta vai onko ero tullut ekasta kerrasta?

Minulla ihana mies, lapset, kaikki hyvin, mutta mies on joitakin kertoja suuttuessaan läpsinyt, jopa kasvoille. Olen ihan järkyttynyt tästa enkä tiedä mitä tekisin? En olisi ikinä uskonut olevani tässä tilanteessa....

ja mietin onko rohkeutta eroon kun kaikki on muuten varsin hyvin.

Kuulisin ajatuksianne mielelläni!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siedä sellaista. Joku kerta se onkin jo nyrkki joka puhuu.

Vierailija
2/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla ihana mies, lapset, kaikki hyvin, mutta mies on joitakin kertoja suuttuessaan läpsinyt, jopa kasvoille.

Hmmm, mitä vaaditaan että sanoisit asioiden olevan huonosti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotappa miehelle sitä ja sano että sinä et enään hyväksy läpsimistä

Vierailija
4/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos erehtyy lyömään niin se on ensimmäinen ja viimeinen kerta. Katselin koko lapsuuteni sitä äitini läpsimistä/hakkaamista/potkimista ja se tuntuu vieläkin kamalalta! Painajaisia näen ja kuulen yhä kuinka äitini itkee nurkassa, tukka takussa ja verta poskella.

LÄHDE! SE pahenee vaan ellei asialle tehdä ajoissa jotain. Jos lyö kerran lyö myös toistamiseen.

Vierailija
5/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla exä repi hiuksista.

Sitten alkoi paikoillaan pitely väkisin, jotta " kuuntelisin" häntä, siis makasi päälläni ja pakotti olemaan allaan.

Seuraavaksi kuristi ja heitti seinälle. Olin tuolloin raskaana.

Jollakin kerralla riepotteli, raahasi ovelle ja " heitti ulos" kotoa.

Viimeisimmäksi löi kovaa kasvoihin ja päähän muutaman kerran. Ovelan kohdan valitsi, koska mitään jälkiä ei jäänyt, vain kipu.

Ja huom! Mies ei pidä itseään väkivaltaisena!

Erosimme, mutta ehkä jos muut asiat suhteessamme olisi ollut kohdallaan, olisin nämä asiat voinut antaa anteeksi. Unohtamaan niitä ei pysty.

Vierailija
6/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ekalla kerralla exä repi hiuksista.

Sitten alkoi paikoillaan pitely väkisin, jotta " kuuntelisin" häntä, siis makasi päälläni ja pakotti olemaan allaan.

Seuraavaksi kuristi ja heitti seinälle. Olin tuolloin raskaana.

Jollakin kerralla riepotteli, raahasi ovelle ja " heitti ulos" kotoa.

Viimeisimmäksi löi kovaa kasvoihin ja päähän muutaman kerran. Ovelan kohdan valitsi, koska mitään jälkiä ei jäänyt, vain kipu.

Ja huom! Mies ei pidä itseään väkivaltaisena!

Erosimme, mutta ehkä jos muut asiat suhteessamme olisi ollut kohdallaan, olisin nämä asiat voinut antaa anteeksi. Unohtamaan niitä ei pysty.

Vierailija
7/7 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla tehdä tätä...sita on vaikea ulkopuolisen varmasti ymmärtää. Enkä itsekkään ymmärtäisi, jos kuulisin toiselta. On aina kokenut näinä kertoina että olen loukannut häntä sanoillani ensin, jotka ovat olleet kuin isku kasvoille nekin. Jokaisella meistä on joku heikko kohta, johon sanat osuvat tosi pahasti, mutta se ei tietenkään puolusta lyömistä.

En aika turta tämän asian suhteen eika ajatukset ole lainkaan selkeitä. Järki sanoo etta lähteä pitäisi, mutta joku panee vastaan....

siis se rakkaus, onni yms. yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi