Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miljönääri Kukkoselle sataa treffipyyntöjä - jopa 30 päivässä

Vierailija
15.03.2024 |

Vähän yllättävää kun eihän naiset omien sanojensa mukaan ole kiinnostuneita rahasta :D

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/108c97fc-39f1-4022-b16d-5ed6c5…

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka väittää, että " sillä" ei ole hintaa?

Vierailija
2/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mieli muuttuu yllättäen kun sitä rahaa on todella paljon. Enää ei etsitäkään vikoja suurennuslasilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä miljonäärikin kuumaa kamaa naisten keskuudessa 😞

Vierailija
4/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes komea saati älykäs mutta kun on muutama milli rahaa niin naiset kiinnostuu! 

Vierailija
5/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä miljonäärikin kuumaa kamaa naisten keskuudessa 😞

Tyhmä miljonääru on ihan paras.

T. korppikotka

Vierailija
6/30 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilta seuduilta olen ja en ikinä lämpeis tuolle.

Vierailija
7/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen naisen unelma on löytää rikas mies, mennä naimisiin ja erossa saada lakimiesten avulla muutama miljoona.

Vierailija
8/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana tässä on miljonääri.

Vierailija
9/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen komein mies. Jaettu ensimmäinen sija kahden miljoonan osallistujan  kesken.

Vierailija
10/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neton kannattaa ottaa JP:n puhelin pois, ettei kukaan muu vie miljonääriä häneltä.

Vierailija
11/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi näkee tän tasa-arvoasiana. Enbuske sanoi että tää on kuin 13-vuotias jolle on annettu paljon rahaa. 

Vierailija
12/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan kiinnosta tippaakaan vaikka olisi miljardi euroa. Uutisten perusteella ei ole mikään penaalin terävin kynä ja ulkonäkökin on jo aika elähtänyt.

Vierailija
13/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen mies tietää, että varsinkin yli 40-vuotiailla varallisuus ja tulot auttaa naisystävän löytymisessä. Itsellenikin oli suorastaan yllätys, kuin helppoa se on ollut eron jälkeen, vaikka olenkin vain ns. pikkuvarakas eli alle omaisuutta alle miljoona kuitenkin.

Vierailija
14/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä Kukkonen on komea? Ja voiko joku vihaaja sanoa, mikä hänen ulkonäössä on vikana ja pielessä? Tiedän monia tosi tosi paljon rumempia miehiä, jotka ovat naimisissa. Ottaisin hänet heti vaikka olisi raksamies. Minua hän ei tietenkään haluaisi.

Vierailija
15/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari vastaavaa tapausta.

Molemmat IT-yrityksensä myyneitä miljonäärejä. Kalju, ylipaino ja todella paska luonne unohtuu kun rahaa on tilillä.

Vierailija
16/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on niitä naisia jotka kiinnostuvat rahan takia miehestä. Miksi kuvittelet että me täällä kirjoittelevat kirjoittelisimme kenestäkään muusta kuin itsestämme? Itsestäni pystyn sanomaan että yhtään treffikutsua en ole lähetellyt rahan takia. Muiden naisten tekemiset eivät millään tavalla ole minun vastuullani enkä siksi voi niistä mitään sanoa.

Vierailija
17/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo varmaan vetääkin puoleensa just tollasia Netan tapaisia golddiggereitä. Seuraava on samaa tyyliä ja Hörkkö saa kirjoitella niistä Seiska-lehteen.

Vierailija
19/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä Kukkonen on komea? Ja voiko joku vihaaja sanoa, mikä hänen ulkonäössä on vikana ja pielessä? Tiedän monia tosi tosi paljon rumempia miehiä, jotka ovat naimisissa. Ottaisin hänet heti vaikka olisi raksamies. Minua hän ei tietenkään haluaisi.

Ihan ok näköinen ikäisekseen. Normaalipainoinen niin sillä jo pääsee suurimman osan ikäisistään ohi. 

Vierailija
20/30 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän pari vastaavaa tapausta.

Molemmat IT-yrityksensä myyneitä miljonäärejä. Kalju, ylipaino ja todella paska luonne unohtuu kun rahaa on tilillä.

Jaa miksi mulla ei naisia pöyri jaloissa vaikka oon rikas ylipainoinen kalju jolla paska luonne?