Kuinka monta sinkkunaista tunnet?
Minä en tunne itseni lisäksi kuin yhden sinkkunaisen, joten aika harvinaisesta tilasta on kyse.
Kommentit (11)
Enpä ole kysellyt kenenkään suhdestatuksia
Nai-seksi on henkilö nimetty käyttötarkoituksen mukaan. Harvalla sinkkunaisella on miespuolisia kavereita, koska ei pelkkä naisen seura ole minkään arvoista.
Mitä suurempituloisia naisia on tuttavapiirissä, sitä enemmän tuntee sinkkunaisia. Jos nainen tulee omilla ansioillaan toimeen, tilastollisesti hän ei ota miestä.
Yhdessä asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Yksin asuvat lapsettomat aikuiset, miehet vs naiset:
Vain itseni. No enpä mä juuri ihmisiä tunnekaan.
Pikaiseen laskien seitsemän, voin sanoa tuntevani. - Heidän lisäksi voin sanoa tietäväni etäisemmin muita sinkkuna eleleviä naisia. Se mikä on vahinko, että itsekin olen sinkku ja mielelläni löytäsin ja kohtaisin sen oman kumppanini (naisen), joka ei varmastikaan, ellei ihmeitä tapahdu tule olemaan iankaan kukaan ensin mainitsemastani seitsikosta, vaikka tiedän heistä ainakin suuremman osan heistä toivovan vastaavasti löytävänsä itselleen kumppanin ( suurin osa miehen)
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kysellyt kenenkään suhdestatuksia
Joidenkin suhdestatuksen tietää kyselemättäkin, kun he kertovat siitä ihan itse. Mutta on hyvinkin mahdollista, että tuttavapiirissäni on enemmänkin sinkkunaisia. Vain yhden tiedän silti varmaksi.
Ap
Äkkiseltään laskin että 6. Korkeasti koulutettuja näistä 5, yhdellä alempi tutkinto. Näistä kuudesta kaksi erittäin hyvän näköistä. Yhdellä lapsi ja on eronnut.
Hyviä tyyppejä, ikäskaalalla 25...38.
Kavereissa 8, sukulaisissa 11, yliopistolla n. 40-50, työpaikalla n.30-40.
Yhden joo