Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla näin surkea laihduttaja kuin minä?!?

Vierailija
16.01.2007 |

Aloitan dieetin keskimäärin joka toinen viikko. Se kestää sellaiset neljä päivää ja sitten taas repsahtaa. Oikein inhottaa katsoa, miten turpoan vähitellen, mutta ei helvata, silti pitää olla koko ajan jääkaapilla.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ennen. Vuosi sitten sain ahaa-oivalluksen ja 16 kiloa tippui. Nyt vielä 5kg pois niin olen tyytyväinen.

Vierailija
2/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka monta kertaa aloitinkaan kuurin viime vuonna.

Aina päätän,että nyt se alkaa OIKEESTI mutta kestää just sen korkeintaan viikon.

Ottaa oikein päähän ku en saa otettua itseäni niskasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän vihjata minkä ahaa-elämyksen sait? Miten onnistuit laihduttaan noin paljon?

Vierailija
4/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko mikä oli sinun ahaa-oivallus?

Vierailija
5/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Laihdutuskuuri' kestää mulla ehkä puoli päivää. Sitten se vaan yksinkertaisesti unohtuu... kaikista suunnitelmista huolimatta. Ihan mahdotonta!

Vierailija
6/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lipsuu joka päivä (kolme päivää lipsunut)

Vierailija
7/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin miten se laihdutus toimii (tai ainakin minulla toimii, muista en tiedä). Eli en ottanut mitään kuuria. Aloin vain syödä järkevästi, eli näin:

aamupala: puuro + maitolasi

lounas: kevyttä keittoa ja ruisleipä + maitolasi

välipala: hedelmä tai leipä

päivällinen: ruokaa lautasmallin mukaan, perunaa tai riisiä tai pastaa vähemmän kuin suositellaan. Kasviksille kastikkeeksi pellavansiemenöljyä

iltapala: kevyt jugurtti tai pari leipää tai valion kiisseliä ja vähän mysliä/muroja

En tietenkään aina pysty syömään noin, joskus tulee herkutteluhetkiäkin. Ja silloin tulee, en stressaa repsahduksista. Jatkan taas seuraavana päivänä edellä mainitulla linjalla.

Nyt joulun jälkeen jäi makeanhimo päälle ja olen ottanut nyt parin viikon totaalistopin. Sen jälkeen pystyn taas syömään herkkuja toisinaan, oikeasti kohtuudella.

Vierailija
8/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas oli töissä makaronilaatikkoa ja pakko oli mättää sitä, vaikka olis ollu kevyempiä ja vähähiilarisempiakin vaihtoehtoja tarjolla. Ja sitten kun pääsin kotiin, kaivelin kaapista joulusuklaita ja nappailin niitä. Vaikka kävin vielä vaatekaupassakin toteamassa, että tämä ei voi enää jatkua... arrgh. En ole vielä mikään läski, mutta hoikasta ollaan tultu jo pönäkäksi :(

AP

Vierailija
9/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kylläkin kuolisin nälkään, jos söisin noin vähän kuin sä. Jos syön aamupalaksi puuroa (1,5-kertaisen annoksen), maha kurisee heti, kun pääsen työpaikalle. AP

Vierailija
10/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai juoda? Mutta puuro on sellainen että kaipaa joskus kaveriksi ruisleivän, muuten ei nälkä lähde.

Tässä minun laihduttamisessa onkin ollut se idea että syön nälän mukaan.

Ja kerronpa vielä tämänkin vaikka vähän noloa se on: minä tein jääkaapin oveen aina viikon listan jossa luki mitä minäkin päivänä syön. Olen aika järjestelmällinen ihminen.

Kaikki vierasvarapullat yms. meiltä hävitettiin heti laihdutuskuurin alussa. Ja noudatan tätä vanhaa kaavaa eli ei nälkäisenä kauppaan, kotiin ei osteta herkkuja varastoon.

t. 2/9

Vierailija
11/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa kun mummo tuli kylään ja toi karkkia (en puhunut laihduttamisesta mitään, koska aina kun puhun menee homma persiilleen) minä onneton olen nyt niitä vetänyt oikein kaksin käsin. Onko vinkkejä miten tästä hirveästä sokerin himosta pääsee eroon? Kun sokerin tuska tulee päälle, voisin syödä mitä vaan. Huomenna taas ryhtiä peliin. Painoa olisi tiputettava vielä 23 kg

Vierailija
12/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mehua, ei leipää jossa on siirappia, ei hedelmiä eikä tietenkään karkkia, pullaa, jäätelöä yms.

Koita kolme päivää, jospa se makeanhimo loppuis niin pian.

Vierailija
13/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars apteekkiin heti huomenna ja osta purkki kromitabletteja!

terveisin -8kg pelkällä karkinsyönnin lopettamisella pudottanut, ilman kromia ei olisi onnistunut

Vierailija
14/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin kokeilemaan, sen jälkeen ei ole paluuta ennalleen. Varoitan myös, että tulee kalliiksi, koska joudut uusimaan vaatekertasi kokonaan painon pudotessa.

Vierailija
15/15 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ostanut niitä kans, mutta en ole vielä päässyt oikein alkuun... Kauanko menee, että alkavat vaikuttaa? t. kaikki " poppaskonstit" on kokeiltava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän