Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko puolisosi sinua koskaan seksiin liittyvissä asioissa?

Vierailija
05.03.2024 |

Niin, eli kehuuko? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kehunut varmaan yli viiteen vuoteen. M42

Vierailija
2/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu. Sanonut, että osaan ottaa suihin hyvin ja varmaan kun on neuvonut mikä parahaimmalta hänestä tuntuu, niin osaan ottaa sen huomioon. ja pannessa sanoo et pillu on hyväntuntuinen ja ihanan tiukka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun miestä, mutta hän ei sano koskaan yhtään mitään. Seksiä on, mutta en tiedä hänen mielipidettä onko hyvää vai ei. Mielelläni kyllä tekisin sellaisia, mistä hänkin nauttisi enemmän jos sellaisia asioita on

Vierailija
4/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu. Näkee sen että valvollisuudesta seksiä on. Ei kiinnosta edes vilkaista pilluun päin. 

Vierailija
5/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu aina. Osaan kuulemma käsitellä hänen kulliaan jumalaisen ihanasti.  

Vierailija
6/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ehkä jotain et olipa kivaa tai ihanaa, mutta ei puhu yhtään irstaammin eli ei tule suusta esim "upeet tissit / tiukka pillu / hyvä pylly / hyvä pano / upeeta seksiä /  ".

No on ees kivaa, ehkä ei sen ihmeempää 

Vierailija
7/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu nainen mistään seksiin liittyvästä eikä halua muutenkaan puhua seksistä.

EIkä kehu kyllä muutenkaan.

Itse kehun ja kannustan.

Eroa mietin kun vituttaa tuollainen vaimo jolta ei tukea tai mitään positiivista palautetta koskaa saa.

Vierailija
8/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu, että olen tiukka. Monesti seksin yhteydessä mainisee myös, että olen timmissä kunnossa. 

Vierailija
9/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu mitä nyt milloinkin pyllyä, tissejä, märkää pillua. Kehuu myös jos otan suihin tai olen päällä, niistä tykkääkin erityisesti. Kiittää lopuksi seksistä, aluksi pidin sitä vähän hassuna, mutta oikeastaan pidän siitä tavasta ja aloin tehdä niin itsekin. 

Vierailija
10/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun vaimoa, mutta hän ei kehu minua. Hän poikkeuksetta vain haukkuu minua ja nalkuttaa kaikki päivät pikkuasioista. Mutta olen silti varma, että hän rakastaa minua.

Vierailija
11/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on sanonut kyllä rumaksi ja valitellut, kuinka jollakin yhden yön tuttavuudella oli minua paksumpi. Olen ajatellut aina, että naiset kehuu miehiä vain elokuvissa, mutta tätä ketjua lukiessa meinaa kyllä herätä pieni kateus. Olisihan se mukava kuulla puolisolta jotakin myönteistäkin.

Vierailija
12/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sulla on ihanan märkä tai otat hyvin suihin tai sulla on ihanat rinnat. Mä en osaa itse kehua samalla tavalla, pitäis opetella. Vinkkejä? Sanon kyllä seksin jälkeen, että olet ihana tai olipa mahtavaa tms. mutta en osaa sanoa miehen ominaisuuksista oikein mitään.

Vierailija
13/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei kehunut mitenkään moneen vuoteen. Seksielämäkin oli kuolemassa Sitten tuli kotiin villinä ja seksi olikin hyvää. Oli ollut kauempana viihteellä kaveriporukan kanssa. Kertoi jutelleensa nuoren miehen kanssa. Pari viikkoa tästä tapahtumasta eteenpäin vaimo yllättäen kehui vartaloani, se on kuin nuoren miehen vartalo. Viikkoa myöhemmin kehui vielä minun ihoa, kun se tuntuu niin hyvältä. Viikko tästä eteenpäin vaimon seksi-innostus lopahti täysin. Tuli pisin seksitön tauko meidän suhteessa. 

On vähän jäänyt vaivaamaan tuo vaimon ainoat kehut.

Vierailija
14/18 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on sanonut kyllä rumaksi ja valitellut, kuinka jollakin yhden yön tuttavuudella oli minua paksumpi. Olen ajatellut aina, että naiset kehuu miehiä vain elokuvissa, mutta tätä ketjua lukiessa meinaa kyllä herätä pieni kateus. Olisihan se mukava kuulla puolisolta jotakin myönteistäkin.

Vielä täydennyksenä edelliseen, että kehun kyllä puolisoani ja huomioin monin eri tavoin, teen pääosan kotitöistä jne.

Vierailija
15/18 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo kehui kerran viestillä ihan suhteen loppuaikoina kun oltiin jo eroa tekemässä. Nykyinen naisystävä on kehunut monta kertaa. Joillekin positiivisen palautteen antaminen on helpompaa kuin toisille.

Vierailija
16/18 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehuu välillä kaluani(ei ole kehumista), minä kehun hänen ex-jääkiekkoilijan pakaroitaan,  kalun kovuutta ja parransänkeään suihinotossa

Vierailija
17/18 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on nyt yli 50. Vuosiin kukaan ei ole sanonut mitään. Nuorena tuli saunassa vertailua muutaman kaverin kanssa mulkkujen kokoa. Pituudessa hävisin heille ja pidin omaa mulkkuani ihan tavallisena. Päätin panostaa enemmän taitoihin.

Pitkä parisuhde takana ja nyt ollut kolme lyhyttä suhdetta ja jokainen kehui.

Tiesin, että saan orgasmin, kun se ton muotoinen.

Kaksi muuta kehui sitä heti isoksi, kun alkoivat ottaa suihin. 

Vierailija
18/18 |
08.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kun peppua nuollaan.