Siis mitä ihmettä? Tilasin uuden kevät takin mutta palautin sen ja sain rahat takaisin, nyt Kela leikkasi tuon palautuksen verran tukiani??
Siis mitä ihmettä? Tilasin uuden kevät takin mutta palautin sen ja sain rahat takaisin, nyt Kela leikkasi tuon palautuksen verran tukiani??
Kommentit (68)
Miksi maksat jotain sellaista mitä et ole saanut etkä sovittanut?
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksat jotain sellaista mitä et ole saanut etkä sovittanut?
En saa laskulla tilattua mitään
AP
Kerro Kelalle tuosta palautuksesta ja liitteeksi tilausvahvistus niin pitäisi riittää ettei leikata.
Sinulla käy kurja tuuri. Viimeksi meni Thaimaan matkaan säästetyt 2000€.
Ei kannata tilailla ja palauttaa kun elää tukirahoilla, ota opiksesi.
tyypillistä. sanoin ottavani lapsen tilitä rahaa lapsen elatukseen kelankehotuksesta. sovittiin pankin kanssa että pankki tekee rikosilmoituksen asiasta.saas nähdä
Entä sitten. Sinulta on jäänyt säästöön ko. summa edelliseltä kuukaudelta.
Selitä se tilanne Kelalle äläkä tänne.
Eihän tuo nyt mikään ihme ole jos tilillesi tulee jostain lisää rahaa niin se vähennetään kelan rahoista
Vierailija kirjoitti:
Sinulla käy kurja tuuri. Viimeksi meni Thaimaan matkaan säästetyt 2000€.
En ole missään Thaimaassa edes käynyt
AP
Voitin aika suuren summan pitkävedosta joka tuli tililleni. Yllätyin kun kela ei leikannut tukia vaan sain 69 euroa lisää tammi kuun ja toukokuun väliseksi ajaksi.
Mulla oli tammikuussa palautus, näkeehän ne että olet siihen suuntaan myös maksanut. Kirjoita että olet itse summan maksanut mutta tuotteen palautit. Näin toimi minulla.
Hae oikaisua, valita tai hyväksy, että tuli tehtyä aloittelijan moka ja maksettua oppirahat siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hae oikaisua, valita tai hyväksy, että tuli tehtyä aloittelijan moka ja maksettua oppirahat siitä.
Laitoin jo viestiä Kelaan mutta siellä kestää käsitellä pitkään ja tarvitsen ruokaan rahaa aika äkkiä, ei nimittäin ollut mikään pieni summa tuo minkä leikkasivat....
AP
Ällistyttävintä tässä on Kelan reakointi. Toiseen suuntaan saa odotella viikkoja, että hommat etenee. Kela kun haistaa rahan, niin sen talteen otto tapahtuu sekunneissa. Siitä ei kysellä, eikä vatvota ja haluta nähdä seitsemää kuittia.
Yritä tehdä oikaisu, jos menis läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin jo viestiä Kelaan mutta siellä kestää käsitellä pitkään ja tarvitsen ruokaan rahaa aika äkkiä, ei nimittäin ollut mikään pieni summa tuo minkä leikkasivat....
AP
Varaa soittoaika ja pyydä kiirehtimään. Itse sain päivässä päätöksen.
Siis, ihan(ko), oikeasti(ko) - suoraan roskakoriin lukematta.
Mitäs palautit. Ihan oikein