Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko 47-vuotiaana naisena seurustella 20-vuotiaan miehen kans?

Vierailija
16.01.2007 |

Mitähän noiden kehdonryöstäjien päässä liikkuu?

Ks. irc-galleria nimimerkit juleena ja seeste

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi edes näin 33-vuotiaana.

Vierailija
2/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kehdonryöstäjä...hahhhaaa...näytä mulle 20v,joka kehdossa nukkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 36v eikä mua noi 2-kymppiset oikein sytytä. Sellaisia pojankoltiaisia vielä.. ;P

Vierailija
4/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin kykenevä esim. saamaan lapsia 47vuotiaana toisin kuin nainen. Mitäköhän tuokin nainen kuvittelee suhteestaan? Että he elävät yhdessä loppuelämän ja mies joutuu tyytymään osaansa ilman haavetta lapsesta ja perheestä. Ja ajatelkaan esim. 20v päästä. Mies on 40v parhaassa iässä, ikätoverit pienten lasten isiä niin tämä seurustelee 70v mummon kanssa.

Vierailija
5/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

täysin kykenevä esim. saamaan lapsia 47vuotiaana toisin kuin nainen. Mitäköhän tuokin nainen kuvittelee suhteestaan? Että he elävät yhdessä loppuelämän ja mies joutuu tyytymään osaansa ilman haavetta lapsesta ja perheestä. Ja ajatelkaan esim. 20v päästä. Mies on 40v parhaassa iässä, ikätoverit pienten lasten isiä niin tämä seurustelee 70v mummon kanssa.

Vierailija
6/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v, ja mieheni (36v.) pikkuveljet ovat parikymppisiä pikkupoikia...ei sytytä.

Vierailija
7/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tähän asti olen tykännyt kypsemmistä miehistä.

Vierailija
8/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. mennä tapaamaan tuon miehen vanhempia? Varmaan anoppikin paljon nuorempi kuin itse on.

Vierailija
9/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanasto on kuin 15 vuotisella ja siis oikeesti vaatetus tatskat.

Siis tuon on pakko olla joku jälkeenjäänyt siis kammotus. tosin eipä se kundikaan mikään adonis ole.

Vierailija
10/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa ettei tuo ikäero näytä livenä niin isolta kuin numeroina!

Taitaa se viidenkympin villitys iskeä myös naisiin ;-) Nainen on ihan hyvännäköinen ikäisekseen ja kundin ulkonäöllä ei liene kovin hyvät naismarkkinat ole. Ovat varmaan ihan onnellisia keskenänsä.

Iso pointti tuossa suhteessa taitaapi olla seksi. Miehet tuppaa kovin usein ajattelemaan sillä alapäällään ja eikö sen mihen seksuaalisuus ole huipussaan +20 ja naisen vasta nelissäkymmenissä?!

Vierailija
11/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä kihlaus, eli erittäin nuori oli mies suhteen alussa. Itse olen tuntenut heidät 15 vuotta ja ei mulle heti tule mieleen onnellisemman ja tasapainoisemman oloista pariskuntaa.

Vierailija
12/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen 32, ja parikymppiset näyttävät jo kuulostavat jo nyt pikkupojilta. Pidän omanikäisistä miehistä, en nuoremmista enkä vanhemmista!

Vierailija
13/13 |
16.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä niinkään päin, että mies olisi 27 vuotta vanhempi.