Viiksista eroon ajamalla vai miten
on tumma tukka ja kasvaa viiksikarvoka. Olen nainen. .iten paras poistaa
Kommentit (15)
Jollain poistoaineella. Ei missään nimessä pinsetillä tai miesten parranajokoneella tai sulla on kohta ihonalainen musta sänki.
Haluatko ne pysyvästi pois vai tilapäisesti. Nyppiminen, vahaus, sokeroitu, lakkaaminen jne. sopii tilapäiseen karvanpoistoon.
Mulla on vaaleita viiksikarvoja ja olen nyppinyt ne pois. Ajan kanssa lakkavat kasvamasta.
Vierailija kirjoitti:
Jollain poistoaineella. Ei missään nimessä pinsetillä tai miesten parranajokoneella tai sulla on kohta ihonalainen musta sänki.
Minä vedän höylällä eikä ole mitään sänkeä.
Kosmetologilta voi kysyä pysyvämmistä ratkaisuista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaaleita viiksikarvoja ja olen nyppinyt ne pois. Ajan kanssa lakkavat kasvamasta.
Mulla on tummia ja nyppiminen sattuu tosi paljon ja eivät todellakaan lakkaa kasvamasta! Nyppäsen ehkä noin 5 per päivä, ne pahimmat. Ne loput 5000 saa jäädä...
Pinsetillä tulee aina vaan paksumpi ja mustempi karva tilalle, kokemusta on. Jos olet nuori niin ehkä sitten. Mutta keski-ikäisillä hormonit eivät enää suojaa vaan testosterin suhteellinen lisääntyminen kehossa aiheuttaa viikset, vaikka muualla kehossa karvoitus kestäisi nyppimisen kuten ennen. Älä käytä mitään, mikä vetaisee juurta ylöspäin.
Laserilla saa pysyvästi poistettua.
Olen käyttänyt vahaa, liuskoja joilla revin ja pinsettejä😁Pelottelivat että parta kasvaa kaameaksi jos käytän höylää. Nyt ajelen höylällä ja hyvä tulee😆
Ei lähde ajamalla, kokeiltu on.
20 vuotta rekkakuskina ja partaa pukkaa niin pirusti.
M45
Nyppisin pahimmat pinseteillä