Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homot ja armeija

Vierailija
01.03.2024 |

Mistä johtuu oletus että homot eivät käy armeijaa?

Olen heteromiehen oloinen homo, ja ihmiset olettavat aina heteroksi.

Jos joskus on paljastunut että olen homo, ja on tullut armeija puheeksi, niin ihmiset ovat olleet hämmästyneitä että minä homona olen käynyt armeijan.

Itsellä ei ollut mitään ongelmia armeijassa. 

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu minäkin olen käynyt intin. En ole mitenkään naismainen stereotyyppinen kikattaja homo. 

Vierailija
2/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijahan on hyvä paikka homolle, suihkussa saa katsella alastomia miehiä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on se oletus siitä että miehisissä ympäristöissä homot hakataan ja kiusataan ulos. Vaikka todellisuudessa sellaisissa ympäristöissä miesten välinen rakkaus se vasta kukoistaakin.

Vierailija
4/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tälläset jutut on kyllä jo niin aikansa eläneitä. Tuntemistani kymmenistä homoista vain kaksi ei ole käynyt inttiä. Hekin keskeyttäneet masennukseen liittyvistä syistä. Todellisuudessa valtaosa homoistakin käy intin eikä siinä ole mitään ongelmaa. Muiden poikien kanssa se koko lapsuus ja nuoruus on muutenkin mennyt, miksi intti olisi jotenkin erikoinen paikka.

Vierailija
5/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain nyt vain tuntuu olevan käsitys, että homot olisivat huonokuntoisia, seksi on ainoa asia mielessä ja kaikki miespuoliset kelpaa ( = aikamoinen ylivertaisuusharha ) -mielikuva homomiehistä. Mutta minkäs sille mahtaa, en vaivaudu oikomaan asiaa, koska jotkut heteromiehet tuntuvat saavat kiksinsä siitä, että luulevat olevansa kaikkien himoitsemia. Kaikki voittaa.

Vierailija
6/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain nyt vain tuntuu olevan käsitys, että homot olisivat huonokuntoisia, seksi on ainoa asia mielessä ja kaikki miespuoliset kelpaa ( = aikamoinen ylivertaisuusharha ) -mielikuva homomiehistä. Mutta minkäs sille mahtaa, en vaivaudu oikomaan asiaa, koska jotkut heteromiehet tuntuvat saavat kiksinsä siitä, että luulevat olevansa kaikkien himoitsemia. Kaikki voittaa.

Uskoisin, että noin kuvittelee enää vain pelkät impivaaralaiset turvenuijat. Jokainen fiksu nykyihminen ymmärtää, että homot on pääosin ihan tavallisia ihmisiä, ei mitään riikinkukkoja.

Vierailija
7/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttihintti 

Vierailija
8/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttihintti 

Helluntaihetero

Vierailija
9/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus älyttömän kauan sitten homous taisi olla esteenä asepalvelukseen lienee siitä jäänyt oletus elämään

Vierailija
10/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osittain totta, mutta ei siitä silti niin paljon iloa ollut, mitä voisi luulla. Eihän siellä nähnyt kellään edes puoliheijareita koskaan. Kivaa se olisi ollut vasta sitten, jos olisi löytynyt vaikka joku runkkukaveri tai suihkuissa näkyisi stondiksia. Mutta ei siinä ympäristössä ihmisillä edes stondaa.

Vierailija
11/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tulee joku irvileuka kuittaamaan et tä, ei homot armejaa ole käynytkään vaan laivaston tai ilmavoimat. Niin voi pullistella että osaa termit. EI MUT HEI mähän oon ite just se.... Sori siitä

Vierailija
12/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stereotypioista johtuu

Vierailija
13/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että armeijaan homot nimenomaan haluavat.

Vierailija
14/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus älyttömän kauan sitten homous taisi olla esteenä asepalvelukseen lienee siitä jäänyt oletus elämään

1992 olisin saanut vapautuksen homouden takia, mutta en ottanut hullun papereita. Hienosti meni sivari.

M 50

Vierailija
15/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu minäkin olen käynyt intin. En ole mitenkään naismainen stereotyyppinen kikattaja homo. 

Ja ne naismaiset sisustaja-kampaaja-muotimiehet ei välttämättä ole homoja.

Vierailija
16/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1992 olisin saanut vapautuksen homouden takia, mutta en ottanut hullun papereita. Hienosti meni sivari.

M 50

Näin se oli, sivarit olivat homoja. Noihin aikoihin kapparit sanoivat vielä mm., että jos on tarve pitää korvarengasta, niin on parempi mennä suoraan sotilaspastorin luo neuvottelemaan.

Vierailija
17/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että armeijaan homot nimenomaan haluavat.

On sellainenkin teoria olemassa, että se vahvasti miehinen maailma kiinnostaisi jossain määrin juuri miehistä kiinnostuneita miehiä. Siis kaapissa olevia.

Vierailija
18/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen RUK:n käyneitä homoja. Sinne päästäkseen täytyy olla "kova sotilas" kuten jokainen intin käynyt tietää. Tunsin myös omalla inttiajalla heteroja perusjääkäreitä jotka kitisivät kasarmiolosuhteista ja metsäkeikoista ja lintsasivat kaikesta parhaansa mukaan. Itse kävin homona sotilaspoliisikoulutuksen. Homouden ei kyllä pitäisi olla armeijasta vapautuksen peruste, en tiedä onko enää voimassakaan.

Varusmies 2000

Vierailija
19/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen RUK:n käyneitä homoja. Sinne päästäkseen täytyy olla "kova sotilas" kuten jokainen intin käynyt tietää. Tunsin myös omalla inttiajalla heteroja perusjääkäreitä jotka kitisivät kasarmiolosuhteista ja metsäkeikoista ja lintsasivat kaikesta parhaansa mukaan. Itse kävin homona sotilaspoliisikoulutuksen. Homouden ei kyllä pitäisi olla armeijasta vapautuksen peruste, en tiedä onko enää voimassakaan.

Varusmies 2000

Ei homous ole ollut mikään vapautuksen peruste pitkiin aikoihin. Nykyäänhän nimenomaan markkinoidaan, että palvelus kuuluu kaikille.

Vierailija
20/51 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä on homomainen hetero ja valitsi aikoinaan sivarin. En tiedä kumoavatko he toisensa aloittajan kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme