Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei uniapnea tutkimusta voida tehdä sairaalassa?Minä olen ollut niissä kojeissa kiinni kaksi kertaa mutta kun en saa kunnolla unta tulos

Vierailija
23.02.2024 |

On nega.

Ensimmäisen kerran tehtiin kolme vuotta sitten. Kone käynnistyi klo 19 ja sain unta vasta klo 2. Klo 6 laite sammui.

Testi uusittiin viime kuussa. Käynnistyi klo 22.00,nukahdin klo 00.30 ja heräsin 3.00 pissahätään enkä saanut enää unta. Laite  sammui 8.00

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ei ikimaailmassa saa vieraassa sängyssä unta kuin toisena yönä jolloin olen rättiväsynyt. 

Vierailija
2/4 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei ikimaailmassa saa vieraassa sängyssä unta kuin toisena yönä jolloin olen rättiväsynyt. 

Tarkoitan siis että EI TÄMÄ. Sairaalassa en saisi unta kuten kotona. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieraassa sängyssä nukut hyvin, ap?

Vierailija
4/4 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään nukkunut kuin runsaat kaksi tuntia, jännitti sen verran ja ne härpäkkeet tuntuivat epämukavilta. Mutta se aika riitti diagnoosin saamiseen, oli sen verran usein hengityskatkoksia.

Etukäteen sanottiin kylläkin, että neljä tuntia on minimi, mitä pitäisi nukkua. Sinullahan, ap, tuli ekalla kerralla nelisen tuntia, jos nukuit kahdesta kuuteen. Mutta ei sitten jostain syystä ollut tarpeeksi? Ilmeisesti apneasi ei ainakaan kovin paha ole.

MIksi oletat, että sairaalassa nukkuisit paremmin? Yleensä kai kotona saadaan helpommin nukuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän