Tykkäätkö hypistellä miehesi palleja siten, että ne ovat pitkillä luomukarvoilla vai sileän karvattomat?
Kommentit (8)
Karvattomana. Tosin Ei niitä paljon hypistellä kun joskus seksin aikanakin on varovasti niihin koskenut Niin on aina sattunut kuulemma.
Mun isot karvaiset pallit on aina olleet vaimon lemmikkejä, joita hypistellyt ja puristellut nukkumaan mennessä. Joskus ajoin karvat pois tai useinkin vähän lyhentänyt, muttei vaimolle ole ollut väliä karvoituksesta. Enemmän on pallejani hyväillyt kuin kookasta kaluani.
Vierailija kirjoitti:
Mun isot karvaiset pallit on aina olleet vaimon lemmikkejä, joita hypistellyt ja puristellut nukkumaan mennessä. Joskus ajoin karvat pois tai useinkin vähän lyhentänyt, muttei vaimolle ole ollut väliä karvoituksesta. Enemmän on pallejani hyväillyt kuin kookasta kaluani.
Oijoi. Minkäs kokoinen on tuo kookas kalusi?
Tuli vähän oksennusta suuhun otsikosta.
hyo ei ikinä kynitty kalju,kuin rotta, vaan siistitty välimuoto,ei ne pitkät villat ,samoin koko alapää, ukot akat
Vierailija kirjoitti:
Tuli vähän oksennusta suuhun otsikosta.
Tämä palsta ei nyt vaan ole sinua varten mutta silti olet roikkunut täällä aamusta iltaan vuosikausia voidaksesi alapeukuttaa jokaista viestiä joka sisältää sinulle vastenmielistä seksiä
Ehdottomasti mieluummin sileän karvattomat on mun mieleen. Ihana silitellä ja nuoleskella.