Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen suhde ex:n puolen isovanhempiin

Vierailija
14.01.2007 |

miten muilla? meillä isän puolen suku olettaa,että minä kuskaan lasta näyttämässä ja surkuttelevat, kun heillä ei ole lapseen suhdetta. itse eivät suostu näkemään yhtään vaivaa, että näkisivät lasta. eivät lähetä kortteja synttärinä tai jouluna. miks mun pitäis tässä jotain järjestellä? kokemuksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten muilla? meillä isän puolen suku olettaa,että minä kuskaan lasta näyttämässä ja surkuttelevat, kun heillä ei ole lapseen suhdetta. itse eivät suostu näkemään yhtään vaivaa, että näkisivät lasta. eivät lähetä kortteja synttärinä tai jouluna. miks mun pitäis tässä jotain järjestellä? kokemuksia?

Vierailija
2/5 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on siis 1,5-vuotias, ja nähnyt isän puolen mummonsa 2 kertaa ja muut kerran. ja isänkin 4-5 kertaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se et teen kaiken valmiiks. ja koska en suostu siihen, lapsella taitaa jäädä aika vähiin toi isään ja sen sukuun tutustuminen

Vierailija
4/5 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymässä isänsä tykönä ja näki mummonsa, jota ei ollut nähnyt puoleen vuoteen. Mummo ei ollut vaivautunut edes autosta nousemaan, tervehti sentään :( Eikä nyt viimeksikään järjestänyt aikaa lainkaan lapselapselleen, eli näki taas vain ohimennen... En voisi ikinä kuvitellakaan omien vanhempieni käyttäytyvän noin, tai edes nykyisen anoppini, jolla on onneksi lämpimät välit myös tähän esikoiseeni.. :)

Vierailija
5/5 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olis varmaan eri jos ois leski, silloin molempien puolien isovanhempisuhteet ja niiden ylläpitäminen olisi vastuullani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan