Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sadistiäiti ;)

Vierailija
14.01.2007 |

- lapsi syntyi sektiolla

- imetin vain 3 kk

- lapsi meni tarhaan 1,5-vuotiaana

- pidin koko vauva-ajan pitkiä kynsiä (tämä oli aina neuvolakäynnin pääaihe)

- viemme lapsen kerran kuussa pitkäksi viikonlopuksi mummolaan, jotta saamme viettää miehen kanssa aikaa yhdessä

- emme aio tehdä sisarta lapselle

- otamme miehen kanssa joka viikonloppu ruoan kanssa viiniä

- en pahemmin leikkinyt lapsen kanssa

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä kehuskelet asialla :´(( Olen pahoillani lapsesi puolesta.

Vierailija
2/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin siltä osin, että ihmisen harkintakyky voi heikentyä yhdestäkin viinilasillisesta. Eli kummastelen, ettei lapselle voi selvää viikonloppua antaa. Ainakin niin että edes yksi aikuinen selvä.

Ja tää leikkimättömyys. Se on myös paha. Koska lapsella ei ole sisaruksia, eikä hänen kanssaan leikitty, mistä tulee malli leikkimiseen? Etenkin niiden 1,5 vuoden aikana jolloin ei ollut vielä päivähoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[u]hankittu[/u] koska sellainen pitää olla. Eräänlainen statussymboli kuten jahti

Vierailija
4/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat voi keskenään hyvin, niin silloin lapsikin, vaikka pienemmillä virikkeillä. Viini on terveellistä joskus, ei yhdestä lasista edes harkintakyky harmaannu. Hyvä kun imetit edes 3kk, kyllä vauva kasvaa korvikkeillakin.

Ainut surullinen asia on se, jos et ole leikkinyt yhtään lapsesi kanssa, muut ymmärrän.

Vierailija
5/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Synnytin lapseni kunnon lääkkeiden avulla

- imetin vain 3 ½ kk

- lapsi menee tarhaan 1v 1kk ikäisenä

- Minulla on pitkät kynnet

- Olen antanut mieheni olla lapsen kanssa joka päivä syntymästä saakka vähintään pari tuntia aivan kahden

- en aio tehdä toista lasta

- Olen absolutisti

Minkä tämä minusta sitten tekee? (uskomattomia muijia tuollaiset, kuten 2!!)

Vierailija
6/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen oli niiiiiin ennalta arvattava. Kiitos, ettet pettänyt odotuksiani! :)

ap

Vierailija
7/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan kerro lapsesi joutuneen olemaan vailla (leikki)seuraasi

Vierailija:

- Synnytin lapseni kunnon lääkkeiden avulla

- imetin vain 3 ½ kk

- lapsi menee tarhaan 1v 1kk ikäisenä

- Minulla on pitkät kynnet

- Olen antanut mieheni olla lapsen kanssa joka päivä syntymästä saakka vähintään pari tuntia aivan kahden

- en aio tehdä toista lasta

- Olen absolutisti

Minkä tämä minusta sitten tekee? (uskomattomia muijia tuollaiset, kuten 2!!)

Vierailija
8/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuin siltä osin, että ihmisen harkintakyky voi heikentyä yhdestäkin viinilasillisesta. Eli kummastelen, ettei lapselle voi selvää viikonloppua antaa. Ainakin niin että edes yksi aikuinen selvä.

Ja tää leikkimättömyys. Se on myös paha. Koska lapsella ei ole sisaruksia, eikä hänen kanssaan leikitty, mistä tulee malli leikkimiseen? Etenkin niiden 1,5 vuoden aikana jolloin ei ollut vielä päivähoidossa.

Ja kirjoitin, etten PAHEMMIN leikkinyt. Pitäisikö teidän opetella sisälukutaitoa?

ap

Vierailija
9/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi on saanut turvaa ja rakkautta tarpeeksi, niin on ihan sama kauanko imetit ja onko kynet lyhyet vai pitkät.

Mä työskentelen tosi häiriintyneitten lasten (=perheitten) kanssa ja tekis mieli huutaa haloo, tollasille pikkusieluille kuin esim. 2. Oksettavaa tärkeilyä mun mielestä, ulkokohtaisiin asioihin takertumista. Jotkut lapset elää oikeasti puutteessa ja hädässä ja sillä ei oo kynsien kanssa mitään tekemistä!

Vierailija
10/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai ku asiat vois olla huonomminkin niin ei " pikkujuttuihin" viitti puuttua, vai

Vierailija
11/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä lapsen hyvinvoinnin ja kehityksen kannalta, jos perusta on kunnossa!

Vierailija
12/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks lapsi pitää kiikuttaa pitkäksi viikonlopuksi jonnekin muualle, jotta voi hoitaa parisuhdetta, turhaa kaakatusta! Meillä ei ole ollut lapsivapaata viikonloppua ikinä ja vanhin lapsi on kohta 13 vuotta. Avioliitto on ok

Vierailija
13/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta, hei muuallakin välillä kuin Tallinnassa, jooko? Voit oppia ihan uusia ja ihmeellisiä asioita ;)

ap

Vierailija
14/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein jo 1 vuotissynttäreiden pintaan tarhaan ja muuten samaa tyyliä kuin ap, paitsi mulla ei ole kelle vaisin viikonloppuhoitoon. Veisin jos olis mummola tms kiva paikka. Meillä vanhempiakin lapsia ja samat oli sävelet jo niiden aikaan. Ja ne on ihan normaaleiksi ja iloisiksi kasvaneet.

Vierailija
15/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miks lapsi pitää kiikuttaa pitkäksi viikonlopuksi jonnekin muualle, jotta voi hoitaa parisuhdetta, turhaa kaakatusta! Meillä ei ole ollut lapsivapaata viikonloppua ikinä ja vanhin lapsi on kohta 13 vuotta. Avioliitto on ok

Ei se ole sinulta pois, jos meidän lapsellamme on hyvä suhde isovanhempiinsa ja he ottavat mielellään lapsen hoitoonsa ja lapsi menee sinne mielellään.

ap

Vierailija
16/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot niin tiedoksi, että poikasi voi oikein hyvin ja leikkii taas tuolla meidän pojan kanssa, olettehan nähneet viimeksi monen monta tuntia sitten. Vähän oli jo nälkä, mutta ei halunut lähteä vielä kotiin syömään. Enkä minäkään raaskinut ulos potkia, kun kerran niin nauttii leikkimisestä ja meidän aikuistenkin huomiosta. Teillä ollaan vissiin jo aika kunnossa?

Jotenkin sääli, että teidän kahden keskiset illat ja kavereiden vierailut on tässä vuosien aikana vienyt teidät tuohon jamaan:(

t. Naapuri

Vierailija
17/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetän lastani vieläkin ja aion niin kauan kuin maitoa tulee (lapsi 3kk ja tällä maitomäärällä saattaa olla että joudun vierottamaan pojan ennen kuin maito on lopussa) leikin suurimman osan päivästä lapsen kanssa. minulla on lyhyet kynnet. Aion luultavasti laittaa pojan tarhaan 3 vuotiaana. Mutta tässä tuleekin paha: Olen käynyt ulkona kavereiden kanssa 4 kertaa. Siis voitteko kuvitella 4 kertaa... Poika sai silloin osittain lypsättyä maitoa ja osittain korviketta. Joku varmaan pitää minuakin nyt sadistisena... :P

Vierailija
18/18 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos oot niin tiedoksi, että poikasi voi oikein hyvin ja leikkii taas tuolla meidän pojan kanssa, olettehan nähneet viimeksi monen monta tuntia sitten. Vähän oli jo nälkä, mutta ei halunut lähteä vielä kotiin syömään. Enkä minäkään raaskinut ulos potkia, kun kerran niin nauttii leikkimisestä ja meidän aikuistenkin huomiosta. Teillä ollaan vissiin jo aika kunnossa?

Jotenkin sääli, että teidän kahden keskiset illat ja kavereiden vierailut on tässä vuosien aikana vienyt teidät tuohon jamaan:(

t. Naapuri

Ja ps. otsikossa oli HYMIÖ!

ap