Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen orgasmi

Vierailija
19.02.2024 |

Kuvittelin aina että orgasmin tuottaminen naiselle on avaruustiedettä ja miltei yhtä mahdotonta kuin muuttaa lyijy kullaksi. 

Tapasin tässä taannoin tuoreen naisystäväni seksin merkeissä, suudeltiin, aikani siinä hyväilin ja räpläsin, eikös sieltä tullut muutama orkku naiselle. 

Nyt oon hieman pyörällä päästäni mitä oikein tein ja missä se kuuluisa vaikeus oli. Ootteko te naiset todellakin näin helppoja 🤷

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu naisesta. Osa on helppoja toiset liki mahdottomia. Sulla kävi hyvä tuuri.

Vierailija
2/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todellakin noin yksinkertainen? Etkö tuon vertaa tajua, että kaikki naiset ei ole samanlaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko todellakin noin yksinkertainen? Etkö tuon vertaa tajua, että kaikki naiset ei ole samanlaisia. 

Miksi pitää olla noin ilkeä? Tietenkin hän tajuaa, kuten kuka tahansa, että ihmiset ovat erilaisia.

Ollaan iloisia ap:n puolesta kun hän löysi naisen jonka kanssa homma toimii noin hienosti.

Vierailija
4/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu naisesta. Osa on helppoja toiset liki mahdottomia. Sulla kävi hyvä tuuri.

No tuu tänne, räplätään sullekin orkku. Hyvä orkku, parempi mieli.

Vierailija
5/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasit ihan normaalin naisen, joka tosin on vähemmistö kyseisen sukupuolen edustajista nykypäivänä.

Valitettavan usein nykyään nainen on kantansa lukkoon lyönyt kontrollifriikki monomaanikko, joka ei edes halua heittäytyä ennakkoluulottomasti seksiin. Koita siinä sitten tehdä orgasmia, kun heittelee sinua punaisilla lipuilla että tuo oli väärin ja tuokin.. Lisäksi sun pitäis tehdä näin ja vain näin.

Näin se ainakin itsellä meni. Onneks eron jälkeen sain kokemuksia myös ihan tavallisista naisista ja lopulta yhden sellaisen itsellekin <3

Normaali tarkoittaa tavallista, tavanomaista, tilastollisesti yleistä. Normaali nainen siis tuskin on vähemmistö naisista, nykyäänkään.

Vierailija
6/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin kateellinen?

Vierailija
7/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä joku kirjoitti hieman vähättelevään ja ylen katso vaan sävyyn naisen vaatineen tekemään noin ja noin eli jollain tiettyllä tavalla. Todennäköisesti hän niin kuin muutkin naiset tietävät kyllä mikä itsestä tuntuu parhaalta ja on vain pyytänyt toista toimimaan sillä tavalla. Ja jos ei ole ennakkoluuloton ja kokeilunhaluinen seksiin  heittäytyjä, eikä saa nautintoa kumppanin oman mielensä mukaan tekemistä ennakkoluulottomasta kokeiluista, on siis kontrollifriikki ja lyönyt kantaansa lukkoon oman nautintonsa saamisen suhteen. 

voisi sitä joskus tietenkin heittäytyä leikkiin molemminpuolin ihan vain kokeilunhalusta ja ilman mitään ennakko odotuksia, mutta kai nyt aikuinen nainen oman nautintonsa ja sen saamisen tavat tuntee aika hyvin.

toinen vähän korviin kalskahtava juttu on tämä iänikuinen naisen räpläys. Eihän se tosiaankaan mitään rakettitiedettä ole, mutta ei se kyllä itselleni tai kellekään Tuntemalleni naiselle ole yhtään sama millä tavalla ja mistä kohtaa se orgasmi naiselle tuotetaan. Ei siis mitään vähän sinne päin räpellystä tai räpläystä, vaikka varmaan siltä saattaa näyttääkin. Sen takia kait ikävä kyllä monet naiset valittavat miten kumppani ei kuuntele tai ei ohjeista tai neuvoista tai pyynnöstä huolimatta sitten kuitenkaan toimi naisen toivomalla tavalla ja seseksi tuntuu huonolta.

Vierailija
8/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tosiaan noin kateellinen?

Kateellinen mistä? Tyhmästä miehestä joka ilmeisesti ensi kertaa päässyt koskemaan pillua? Juu ei kiitos tuollaista miestä. Kyllä mä seksiä saan vakituiselta panolta. 

Vierailija
9/23 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän jäävi sanomaan, kuinka vaikea naiselle on orgasmia tuottaa. Minusta siihen vaaditaan mieheltä sellainen asenne, että haluaa tyydyttää naisen, tehdä kaikkensa, että nainen saa orgasmin. Ei ole rakkettitiedettä vaan kuuluu miehelle yleissivistykseen, että naista pitää kiihoittaa, suudellla, sormettaa ja nuolla klitorista niin kauan, että naiselta tulee tai nainen repii miehen päälleen ja orgasmin yhdynnässä.  Mieheltä vaaditaan naisenlukutaitoa, kykyä heittäytyä aistimaan miltä naisesta tuntuu, kokeilla millainen hyväily nostaa naisen kiimaa. Sen kyllä kuulee naisen hengityksestä, aistii pillun ja naisen liikkeistä jne.. Ei pitäisi olla kenellekään miehelle ylivoimainen tehtävä, jos keskittyy 100% naiseen, eikä omiin juttuihin. Vaimoni on saanut aina alusta lähtien orgasminsa koko ikänsä, siksi meillä onkin ollut aina paljon seksiä ja säännöllisesti. Tuosta samaisesta syystä, mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä naisesta. Ei ole tarvinnut hankkia muuta kokemusta. 

Vierailija
10/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä oikeesti  on niin vaikeeta miehille? Vai puuttuuko ihan vaan halu, halu vain siihen omaan tyydytykseen.

Ja sitten ihmetellään miksei naiset halua. Haloo!369

Vierailija
11/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän jäävi sanomaan, kuinka vaikea naiselle on orgasmia tuottaa. Minusta siihen vaaditaan mieheltä sellainen asenne, että haluaa tyydyttää naisen, tehdä kaikkensa, että nainen saa orgasmin. Ei ole rakkettitiedettä vaan kuuluu miehelle yleissivistykseen, että naista pitää kiihoittaa, suudellla, sormettaa ja nuolla klitorista niin kauan, että naiselta tulee tai nainen repii miehen päälleen ja orgasmin yhdynnässä.  Mieheltä vaaditaan naisenlukutaitoa, kykyä heittäytyä aistimaan miltä naisesta tuntuu, kokeilla millainen hyväily nostaa naisen kiimaa. Sen kyllä kuulee naisen hengityksestä, aistii pillun ja naisen liikkeistä jne.. Ei pitäisi olla kenellekään miehelle ylivoimainen tehtävä, jos keskittyy 100% naiseen, eikä omiin juttuihin. Vaimoni on saanut aina alusta lähtien orgasminsa koko ikänsä, siksi meillä onkin ollut aina paljon seksiä ja säännöllisesti. Tuosta samaisesta syystä, mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä naisesta. Ei o

Eikö patella ole oikeasti muuta tekemistä, kuin kirjoitella joka ketjuun. Voi mankelipillu sentään.

Vierailija
12/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän jäävi sanomaan, kuinka vaikea naiselle on orgasmia tuottaa. Minusta siihen vaaditaan mieheltä sellainen asenne, että haluaa tyydyttää naisen, tehdä kaikkensa, että nainen saa orgasmin. Ei ole rakkettitiedettä vaan kuuluu miehelle yleissivistykseen, että naista pitää kiihoittaa, suudellla, sormettaa ja nuolla klitorista niin kauan, että naiselta tulee tai nainen repii miehen päälleen ja orgasmin yhdynnässä.  Mieheltä vaaditaan naisenlukutaitoa, kykyä heittäytyä aistimaan miltä naisesta tuntuu, kokeilla millainen hyväily nostaa naisen kiimaa. Sen kyllä kuulee naisen hengityksestä, aistii pillun ja naisen liikkeistä jne.. Ei pitäisi olla kenellekään miehelle ylivoimainen tehtävä, jos keskittyy 100% naiseen, eikä omiin juttuihin. Vaimoni on saanut aina alusta lähtien orgasminsa koko ikänsä, siksi meillä onkin ollut aina paljon seksiä ja säännöllisesti. Tuosta samaisesta syystä,

Voi olla ärsyttävää, mutta vielä ällömpää on tuo sinun älytön stalkkaus ja vettuilu, varsinkin, kun ei sulla ikinä  ole itse aiheeseen mitään sanottavaa.

Vierailija
13/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä oikeesti  on niin vaikeeta miehille? Vai puuttuuko ihan vaan halu, halu vain siihen omaan tyydytykseen.

Ja sitten ihmetellään miksei naiset halua. Haloo!369

Miehen halu tyydyttää nainen on kaiken keskipisteessä. Kun aloimme  nuorina 18v seurustelemaan suutelin, hyväilin ja sormetin vaimoani joka viikon loppu kuukauden, ennen kuin suostuin ensimmäiseen yhdyntään. Halusin saada hänet kiimasta sekaisin ja myös sain. Oli itselle ensimmäinen yhdyntä, vaimolla oli jo kokemusta aiemmin. Vaimoni sai orgasmin heti ekallla kerralla. Hänen orgasminsa oli itselle niin maaginen kokemus, mitä ei voinut edeltä edes kuvitella, että vei minutkin sellaiselle tripille, ettei käsitäkään. Aivot räjähti ja jäin näistä tripeista riippuvaiseksi. En ole käyttänyt huumeita, eikä alkoholistakaan ole ollut tuollaiseksi huumeeksi, joka sekoitti kullin ja aivot. Siitä lähtien aloin hakemaan toistoa tripeille, jolloin meidän seksin ytimeksi tuli vaimoni orgasmit. Hänelle en ole siitä koskaan kertonut, muuta, kuin että hänen tyydyttäminen ollut mulle aina seksin ydin. En sitä, että hänen orgasmit olleet mulle melkein ehdoton edellytys tyydyttävään seksiin. Syystä, etten ole halunnut luoda hänelle paineita ja vaikeuttaa siten orgasmien tuloa. Siten olen järjestänyt niin , että hän on saanut aina koko ikänsä. Toissa päivänä sattui taas sellainen harvinainen tilanne, että hän jäi jostain syystä  ilman suuseksiorgasmiaan ja kun aloitimme yhdyntään mun fiilikset oli myös menneet ja sain kullini pysymään edes jotenkin kovana, että pystyin yhdyntään. En halunnut enempää tuottaa pettymystä. Vaimoa ei ehkä niin häirinnyt, että sattui jäämään ilman. Itseä taas häiritsi eilen koko päivän, kun olin niin fiiliksissä jo etukäteen hänen orgasmistaan. Ehkä syynä se, että viikkoa aikaisemmin oli taas toisinpäin, tavallista parempaa ja tyydyttävämpää seksiä ja vaimolla  tavallista rajumpi orgasmi. 

Vaimo on ollut tyytyväinen saadessaan koko ikänsä orgasmeja, on sen sanonutkin. Mutta itselleni hänen orgasmiensa kokeminen ollut varmaan vieläkin suurempi nautinto. En tiedä mitään hienompaa kokemusta. Se on myös ajanut minua aina eteenpäin ratkomaan kaikki ongelmat, millä varmistanut vaimoni orgasmit. Ei nekään ole itsestään tulleet. Vaimo ei edes tiedä, kuinka paljon olen joutunut "uhraamaan vaivaa"  ja mielikuvitusta niiden eteen. 

Vierailija
14/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi myös feikata orgasmin. Toivottavasti ei heti ala tuohon pelleilyyn tai kannattaa lopettaa suhde  ennen kuin sun itsetunto paskana

Vierailija
15/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi myös feikata orgasmin. Toivottavasti ei heti ala tuohon pelleilyyn tai kannattaa lopettaa suhde  ennen kuin sun itsetunto paskana

Miehen pitää olla aika puusilmä ja kokematon jos ei naisen orgasmia tunnista. Toki ilmeisesti joillain naisilla on niin laimea, eikä tapahdu juuri mitään, jolloin ei erotu. 

Vaimollani krampannut aina koko kroppa ja pillussakin voimaa kuin pienessä kylässä. Sellaista sykkimistä ja jännitystä aivan mahdoton feikata: Toisekseen ei ole koskaan halunnut jäädä ilman omaa orgasmiaan. Hänen mielestä orgasmit kuulluu naisille ihan yhtä paljon kuin miehillekin. Jos hän ei olisi saanut orgasmeja, ei meillä olisi ollut enää seksiäkään.

Vierailija
16/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla aika puusilmä ja kokematon jos ei naisen orgasmia tunnista. Toki ilmeisesti joillain naisilla on niin laimea, eikä tapahdu juuri mitään, jolloin ei erotu. 

Vaimollani krampannut aina koko kroppa ja pillussakin voimaa kuin pienessä kylässä. Sellaista sykkimistä ja jännitystä aivan mahdoton feikata: Toisekseen ei ole koskaan halunnut jäädä ilman omaa orgasmiaan. Hänen mielestä orgasmit kuulluu naisille ihan yhtä paljon kuin miehillekin. Jos hän ei olisi saanut orgasmeja, ei meillä olisi ollut enää seksiäkään.

Kyllä tunnistaa,enkä ymmärrä mitä nainen siitä muuta saa kuin itsestään nolon kuulosen kun muuten vaan ähisee. Eikä ääntelykään ole luontevaa. Vaki kumppanista huomaa senkin.

Vierailija
17/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pohdittu: "on avaruustiedettä + mahdotonta =

totta."

..PUSSYPOWER, miehet? 

Vierailija
18/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että tällaista äänetöntä kokovartalo-orgasmia on hyvin vaikea feikata. Mutta mistäpä minä tiedän 🤷

Vierailija
19/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että tällaista äänetöntä kokovartalo-orgasmia on hyvin vaikea feikata. Mutta mistäpä minä tiedän 🤷

Olen aina ihmetellyt miten vaimolla voi koko vartalo ja kaikki lihakset krampata ja kivettyä orgasmin aikana, kuin olisi saanut 10000 volttia sähköä. Hän ei ole urheillut koskaan eikä siten ole hyvää lihashallintaa kropassa. Itse olen urheillut koko ikäni ja lihasten hallinta kohtuu hyvä. En kuitenkaan kykene jännittämään kaikkia lihaksiani yhtä aikaa. Aivan mahdotonta. Jo nuorena ihmettelin lähärissä sitä, kuinka hänen selkänsä nousi kaarelle orgasmin aikana ja nosti minutkin ylös. Hyvä että pysyin kyydissä. Muutenkin hänen voimansa tuntuneet tuplaantuneen aina orgasmin aikana. Ei oma laukeaminen ole siellä päinkään. Kullissa tapahtuu ja sykkii ja aivot nyrjähtää, siinä kaikki. 

Vierailija
20/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa on sitä mieltä, että jos nainen saa itselleen orgasmin tuotettua, niin miehenkin pitäisi siihen kyetä. En näe mitään syytä epäillä miksei kykensi jos tarpeeksi yrittää, käyttää mielikuvitusta ja kokeilee. Voi olla ja varmaan onkin, että tunteet pitää olla molemmilla mukana. Vaimoni ei ole omien sanojensa mukaan saanut koskaan omasta kivasta mitään irti, joten hänen orgasminsa olleet minun takana. Olen varma, että halusi minut miehekseen siitäkin syystä. Onnistuin avaamaan pandoran lippaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän