Mites Helsingissä pääsee tänään ajamaan? Onko kauheasti lunta?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin. Ajat niinkuin aina. Nilkka suorana, toisen hanurissa kiinni, vanhoilla keltaisilla, ohitat mutkassa, kiilaat väliin, yms. Minä ensin -periaatteella. Kaikki ajaa näin.
kas kun en ole tuollaista ajamista täällä koskaan nähnyt. Puolassa kyllä.
Bussit ja ratikat on poissa jaloista niin liikenne sujuu hyvin.
Toyotassa kuulemma pitää ajaa nilkka suorana, että pysyy muun liikenteen mukana? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Toyotassa kuulemma pitää ajaa nilkka suorana, että pysyy muun liikenteen mukana? 🤔
On huomattu. Kaikki toytotat liikkeellä samaan aikaan, mersun ja audin merkki liimattu Locktitella alkuperäisen merkin tilalle.
Ei ainakaan autoilijoiden puolesta. Jalankulkijat, kärryihmiset ja pyöräilijät ovat varmaan parin tunnin sisään lirissä.
Ei minulla ole nelivetoa, vaan pieni kupla. Pääseekö kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin. Ajat niinkuin aina. Nilkka suorana, toisen hanurissa kiinni, vanhoilla keltaisilla, ohitat mutkassa, kiilaat väliin, yms. Minä ensin -periaatteella. Kaikki ajaa näin.
kas kun en ole tuollaista ajamista täällä koskaan nähnyt. Puolassa kyllä.
Puolassa käytit silmälaseja, täällä et?
Ainakin Audi Q5 eteni upeasti ja rivakasti.
Missä periferiassa kyselijä asuu? Onko uteluiän jälkeen alkanut hihna luistaa?
Vierailija kirjoitti:
Bussit ja ratikat on poissa jaloista niin liikenne sujuu hyvin.
Juu, tänään saat parkjeerata rauhassa ratikkakiskoille. Metkokiskojakin voi kokeilla, kyllä se Metro väistää ja koukkaa oikealta ohi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähiössä asun. Ikkunasta näyttää kauhean lumiselta. Jonkun pitäisi tulla putsaamaan auto lumesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä lähiössä asun. Ikkunasta näyttää kauhean lumiselta. Jonkun pitäisi tulla putsaamaan auto lumesta.
Mikä kyselyttää?
Tiet on auraamatta. Ainakin täälläpäin.