Miten jotkut ihmiset on niin tykättyjä jopa someryhmissä joissa kukaan ei oikeasti tunne toisiaan?
Ja sitten on ihmisiä kuten minä, joita ei noteerata yhtään missään. Aivan sama mitä teen.
Kommentit (7)
Ilkka Kivi syntyi näin. Somenarrius ei ole kadehtimisen asia.
Some ei ole todellinen maailma. Se on hieman kuin virtuaalimaailma blogitadolla. Someminä on sellainen kulissi eikä vakavastiotettava asia.
Vierailija kirjoitti:
Some ei ole todellinen maailma. Se on hieman kuin virtuaalimaailma blogitadolla. Someminä on sellainen kulissi eikä vakavastiotettava asia.
Blogitasolla
Ne ihmiset, joista tykätään, kertoo vain sen ryhmän tasosta.
Mitä mä itse oon huomannu jos seuraa yleisiä kommentointialustoja esim Facebookissa (iltalehdet yms) niin eniten tykkäyksiä saanut ihminen on yleensä just se tyhmin ihminen tyhmimmällä argumentillaan. Yleensä se on just sellanen argumentti minkä se on lukenut itse ensin jostain Iltalehden artikkelista.
Nää ihmiset on hölmöjä. Ja hölmöt seuraa aina hölmöjä. Moni asuu huomion takia niissä kommenttiosioissa. "Paras fani". hahahaaa
Älä ota poliittisesti kantaa. Ainoastaan jos sinulle on maksettu poliittisten kantojen spämmäämisestä, se on ok.
Kerro joku hyvä vitsi, älä ota kantaa politiikkaan, ole kohtelias, älä provosoidu, argumentoi ja artikuloi selvästi. Semmoset yleensä saa tykkäyksiä.