Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti olette saaneet kolesterolin laskemaan ruokavaliolla?

Vierailija
12.02.2024 |

Eli kokemuksia kuulisin mielelläni. Mulla yritetään ensin ruokavaliolla, sitten lääkkeillä, jos ruokavalio ei auta. Normaalipainossa olen, mutta varaa pudottaa. Ruokavaliossa mahdollisuuksia parantaa kyllä, vaikka pääosin kunnossa. Aion jättää kaikki satunnaisetkin herkut pois, lisätä kasviksia ja marjoja. Kestävyysliikuntaa harrastan, yritän sitäkin lisätä vielä, eli semmoisia palauttavia pikkulenkkejä lepopäiviin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikkunut paljon. Syön reilusti kasviksia. Mutta koska olen saanut perinnöksi huonot geenit, mitään ei tapahdu.

Tietenkin liikunta ja kasvispitoinen ruokavalio on muutenkin hyödyksi, mutta kolesteroliini ei auta.

Vierailija
2/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole tuota ongelmaa, mutta mummulla oli sekä korkea kokonaiskolesteroli että esidiabetes. Molemmat saatiin kuriin ruokavaliolla. Kannattaa kyllä noudattaa sitä. Sait varmasti ohjeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro laski mulla ja sit suosittelen mustakuminaöljyä, joka päivä ruokalusikallinen. 

Vierailija
4/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun kolestroli on jo koholla. Ruokavalio ja liikunta auttoi vähän ei tarpeeksi. Mulla on lääke aika pieni annos. Siitä ei ole mitään sivuvaikutuksia.

Vierailija
5/5 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti mummolla laski arvot?

Sain ohjeet kyllä, mutta niissä on hyvin paljon sellaista, joka mulla on kunnossa jo nyt. On varaa parantaakin, eli lähinnä kiristää vielä. Mietin, mihin se mahtaa riittää ja missä ajassa.