Alle 40v nainen, miksi leikkaat hiuksiasi?
Miksei kaikki naiset vain kasvata niin pitkiä hiuksia kuin ne kasvaa?
Kommentit (13)
Lyhyttukkaisena miehet pysyy kauempana. Saa olla rauhassa.
Miksei kaikki miehet kasvata partaa???
Minä annan kasvaa. Tosin ei ne kasva, vaan irtoilevat
Vierailija kirjoitti:
jotkut lattiaan asti ulottuvat ei ois kovin käytännölliset
Meinaatko, että jos hiuksia ei leikata niin ne kasvavat kaikilla lattiaan saakka?
Joidenkin kasvot nuorentuvat kun ei ole raskaana roikkuva hiusmassa sivulla tai hiirenhännät roikkumassa. Jokainen ei halua hörsöhuntua eli monalisahiuksia. Liian lyhyeksi ei ole pakko nyrhiä silti, voi valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin kasvot nuorentuvat kun ei ole raskaana roikkuva hiusmassa sivulla tai hiirenhännät roikkumassa. Jokainen ei halua hörsöhuntua eli monalisahiuksia. Liian lyhyeksi ei ole pakko nyrhiä silti, voi valita itse.
Varmaan joo, mua ei vaivaa kumpikaan noista. On pitkä tukka.
53v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joo, mua ei vaivaa kumpikaan noista. On pitkä tukka.
53v.
"Alle 40v nainen, miksi leikkaat hiuksiasi?"
En tiedä epäsiistimpää ulkoisessa olemuksessa kuin pitkät hamppulatvaiset hiukset. Kyllä niitä latvoja pitää välillä siistiä, pysyy kokonaisuus huoliteltuna.
Ja ei kaikille kasvonpiirteille muutenkaan sovi pitkät hiukset (kuten kaikki lyhyemmätkään leikkaukset ei kaikille sovi).
jotkut lattiaan asti ulottuvat ei ois kovin käytännölliset