Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika ajoin tulee tunne, että olisi kiva saada se lapseton aika takisin...

Vierailija
12.01.2007 |

Tulee aina jotenkin haikea olo. Kaipaisin kovasti kahdenkeskistä aikaa mieheni kanssa. Kaipaan niitä päiviä kun loikoillaan koko päivä sängyssä ja nautitaan toisistamme ja ollaan vaan rennosti. Kaipaan rauhallisia hetkiä ja sitä, että elokuvia voisi katsoa rauhassa muulloinkin kuin yöllä. Kaipaan sitä, että siivouksen jälkeen näyttäisi siivotulta :) Kaipaan " äkkilähtöjä" kauppaan, ulos, lomalle... Silti minulla on ihan hyvä olla näinkin.

Esikoinen on täyttänyt juuri 5v ja koko sinä aikana me ei olla miehen kanssa oltu yötä kahdestaan poissa. Oikeastaan paljonkaan ei olla kahdestaa enää lasten syntymän jälkeen tehty. Nyt on lapsia 3 ja kaipaan välillä aikaa ennen lapsia ja jopa ennen miestä :).

Mutta silti en lapsia pois vaihtaisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes pari tuntia, tai yö.

Vierailija
2/5 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikionnellinen tästä epätäydellisestä ja aika-ajoin hermoille käyvästä perheestäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin juuri täyttänyt 22 kun esikoinen syntyi eli aikaisemmin en lapsia halunnut :)

Vierailija
4/5 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaa ja muistuttaa tällaista yksinäistä ja vielä lapsetonta, että mulla on paljon mistä saan ja pitääkin nauttia elämässä nyt. Ei sitten voi, kun on lapsosia.

Kiitos vielä hyvästä mielestä ja hyvät yöt!

Vierailija
5/5 |
12.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5