Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko treenamattomien miesten naiset samanlaisia lihavia pullamössösohvaperunoita?

Vierailija
29.01.2024 |

Itse aina tunnen työpaikoilla oloni ulkopuoliseksi, kun tunnen olevani ainoa joka treenaa salilla tosissaan ja tavoitteellisesti. Kuitenkin usealla pullamössömiehellä on jonkin sortin nainenkin heidän elämässään, mutta en tiedä tarkemmin. Mahtaako nainen olla samanlainen pullamössösohvaperuna, joka ei ole liikkunut koirankusetulenkkiä enempää yläasteen liikuntatuntien jälkeen? 

Usein inistään, että me salimaket olemme tyhjäpäitä.

Minä olen diplomi-insinööri. Harrastan mm. lentämistä (yksityislentäjän lupakirja), vaellusta ja politiikkaa. 

Kyllä minusta itsestäni tuntuu enemmän, että muista ihmisistä 90 prosenttia on tyhjäpäitä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Eiköhän tuo ole aika henkilökohtaista, osa treenaa puolisosta huolimatta, osa puolison kanssa.

Oma ukko on nelissäkymmenissä vähän unohtanut, että ihan perusterveyden kannalta olisi hyvä liikkua edes kevyesti. Minä taas olen ikäni ollut himotreenaaja ja olen edelleen, tällä hetkellä treenailen kolmen tunnin maratonaikatavoitteeseen. 

Siihen en ota kantaa, mitä tekemistä dippainssiydellä tai lentoharrastuksella on otsikon kysymyksen tai tyhjäpäisyyden/älykkyyden kanssa. Ehkäpä herra salimakenkin kannattaisi kuitenkin tutustua ihmisiin yksilöinä ja olla lähtökohtaisesti asettamatta itseään muiden yläpuolelle paksumman hauiksen tai pienemmän rasvaprosentin perusteella?

Vierailija
2/5 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei treenaa ja olen itse hoikka nainen joka ulkoilee paljon.. Ihme olettamus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei treena ja on hyvässä kunnossa. Minäkään en ole lihava. 

Vierailija
4/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne ihmisiä, siis myös pariskuntia tavallisen elämän eri yhteyksistä, kun täällä joudut tuollaista tiedustelemaan?

Vierailija
5/5 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästä aloituksestasi voi päätellä että sinä OLET tyhjäpää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän