Käyttekö lauantaisaunassa?
Kommentit (12)
En, käyn sunnuntaisin. Musta järkevämpi mennä putipuhtaana töihin kuin viettää yksinään kotipäivää.
Juu. Vasta silloin päivä tuntuu lauantailta.
Jälkeen. Suolasta makkaraa ja olutta. Lapsille limukkaa.
Kyllä ja käyn myös sunnuntai-, maanantai-, tiistai-, keskiviikko- ja perjantaisaunassa. Et kysymyt, mutta vastasin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En, käyn sunnuntaisin. Musta järkevämpi mennä putipuhtaana töihin kuin viettää yksinään kotipäivää.
No mä menen sunnuntaina töihin, nii käyn tänään saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Mää taas ajattelen niin, että lauantaisaunassa voi rentoutus kunnolla, kun seuraava päivä on pyhäpäivä.
Käyn, koska asun kerrostalossa jossa on vain taloyhtiön sauna ja sinne on vuoroja vain perjantaille ja lauantaille. Epäsäännöllistä vuorotyötä tekevänä olen useammin pe-iltaisin töissä kuin la-iltaisin, joten olen varannut vuoron lauantaille vaikka en vuorolleni aina pääsekään. Yksittäisiä saunavuoroja ei voi varara, joten on pakko ottaa vakivuoro tai ei saunavuoroa ollenkaan.
Muutin uuteen asuntoon vasta viime vuoden huhtikuussa ja su saunavuoron klo 17. Hieman liian aikaisin minun makuun, mutta su-päivä on ok.
Ja teille, jotka kyselette, että miksi ei ole omaa saunaa, niin edellisessä asunnossa mulla oli sauna, mikä jäi käytännössä käyttämättä. Joten kun ostin uuden asunnon, niin edellytys oli, ettei asuntoon kuulu hukkaneliöitä (saunaa). Tämä systeemi itselleni parempi.
Joo tyttöystävän kanssa käydään aina saunassa. 10 euroa maksetaan kk siitä.
Kyllä.