Himoshoppaajat kurkatkaa
http://groups.msn.com/Shoppaajiensivusto/_whatsnew.msnw
tänne siis tehty sivusto etsitään, ostetaan jne..... kurkatkaa....
Tätä osoitetta pitää sit mainostaa ahkeraan että saadaa sivustoille jatkuva käyttäjä kunta...muutenhan homma turhaa :)
Ei kun linkki puumerkkeihin ja etsimään!
Kommentit (25)
Taitaa tämä toimia, minä ainakin sain jo vastauksia huhuiluuni, joten kaikki innolla mukaan
Onko tuonne vaikea liittyä? Kävin pikaisesti kurkkimassa ja idea on hyvä :)
ruuhkaa, ihmiset tulee kurkkimaan mistä kyse ;)
Meillä on hirmuinen kasa pojan vaatteita. Äiti tunnustautuu himoshoppaajaksi. Ja hyviä on yksi poika ei ehdi paljon kuluttamaan...
En vaan millään jaksaisi taas rekisteröityä. Pystyykö sen jotenkin kiertämään...
Tosi kiva juttu tämä shoppaajien palsta, mutta miten sinne näitä
ilmoituksia laitetaan ? Entä saisiko sinne myös ostetaan/myydään vauvoille kohdan, neutraaleille vaatteille ? Hakusessa kun olisi
pientä vaatetta, joka sopii molemmille.
Klikkaa vain vasemmasta reunasta Liity. Ei tarvitse kirjoittaa kuin sähköposti ja salasana. Minkä kokoista pojan vaatetta sinulta löytyy?
jonkun verran myös reiluja 98 vaatteita ja nyt jo kohta tulossa 110. Poika on ottanut kunnon kasvupyrähdyksen puolen vuoden sisällä. Alkaa ahdistaa :O
Mutta kiitti neuvoista!
Olen erittäin ei teknillinen ihminen :)
Meillä vasta käytössä 92 ja jokunen 98. Mutta jos sinulta löytyy todella siistejä, niin voisin katsastaa läpi tarjontasi. Katsopa ilmoitukseni ostetaan pojalle, niin löydät meiliosoitteeni. On todella vaikea löytää pojalle hyvää käytettyä, joten voisin ostaa " varastoon" .
Palailen asiaan heti kun saan jonkunnäköisen listan väsättyyä. Siihenkin menee tovi koska vaatteita on aikamoinen kasa, kuin myös kenkiä.
Siitä sitten varmaan helpompaa katsoa onko jotain mielenkiintoista!
M__rit mikäli asut pääkaupunkiseudulla, minä tulen ihan mielelläni vaikka katsomaan niitä vaatteita. Täällä ainakin yksi innostunut ostaja jää odottamaan yhteydenottoa.
osastoja lisätty, siellä msn sivuilla on kohta:valvojalle ideat niin sinne voi käydä toiveita laittamassa, tätä ketjua ei välttämättä tule luettua aina... ;)
No olipas helppoa rekisteröityä, ei ainakaan minulla onnistunut. Laittoin s-postiosoitteeksi minkä vaan toimivan osoitteen niin aina muka on jo käytössä0_o
Eli sinne pääsee, mikäli olen oikein ymmärtänyt, jos olet aikasemmin rekisteröitynyt jonnekin esim. meseen. Ainakin mulla kävi niin, että ilmoitti, että oma posti oli käytössä ja vanhat tunnukset toimivat täälläkin. Olipa sekavasti selitetty, mutta se taisi ilmoittaa että hotmail tunnuksilla pääsee sisään.
Apua, jospa joku viisaampi selittäisi.
Hiljaista on..