Voisitko seurustella miehen kanssa joka kaikki viikonloput pelaa biljardia ja juo olutta/viskiä lähi baarissa?
Voisitko seurustella miehen kanssa joka kaikki viikonloput pelaa biljardia ja juo olutta/viskiä lähi baarissa?
Kommentit (7)
Alkoholistin, jota en ikinä näkisi? Nimitätkö sitä seurusteluksi? Jo on taas paskaa.
Siinä tapauksessa mä seurustelen ehkä sadan juopon kanssa, jotka käy tossa naapuribaarissa. En näe niitäkään koskaan.
Miksi helvetissä? Ei kai sille sit tartte edes pillua antaa.
En. Katselin tuollaista puoli vuotta. Ne kaverit ja kalja oli aina nro 1. Jos oltiin yhtaikaa baarissa niin ei juuri edes huomioinut minua vaan ehdotteli vaan kavereilleen seuraavaan baariin lähtemistä. Ja mitään ei koskaan voinut tehdä ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin, jota en ikinä näkisi? Nimitätkö sitä seurusteluksi? Jo on taas paskaa.
Siinä tapauksessa mä seurustelen ehkä sadan juopon kanssa, jotka käy tossa naapuribaarissa. En näe niitäkään koskaan.
Kyse ei ole alkoholistista vaan alkoholin nauttijasta joka seurassa juo jonkun verran.
ap
Ehkä seukata vois. En muuttaisi kyllä yhteen, enkä lisääntyisi. Sit kun suhteelta ei enää mitään irti saa, nii adios.
En tietenkään, eihän hänellä ole aikaa seurusteluun. kaikki muu on tärkeämpää.
E