Pisin aika olet ollu sisällä kotona?
Menemättä minnekään ja miksi? Oliko vaikeaa tämän jälkeen lähteä ulos, miten se onnistui?
Kommentit (7)
Vuorokausi, ei ollut mihkään pakollista menoa. Tosin rankaisin itseäni enkä sitte syönny ko päivänä mitään.
2 viikkoa leikkauksen jälkeen. Selkä leikattiin ja jalka osittain halvaantunut joten kävely oli todella hankalaa. Ulkona tuolloin kaikki tiet sileetä jäätä, joten en uskaltautunut ulos edes nastakengillä.
Useampi kuukausi ollut pisin. Monisairas ja ollut niin pahoja juttuja ettei ole ollut mitään mahdollisuutta ulkoilla. Tuntui kuin olisi jossain eri todellisuudessa kun meni ulos ja seisoin siinä paikoillani tuijottaen ihmisiä. Vaikea selittää.
Polvileikkauksesta jälkeen kaksi viikkoa olin sisällä. Ei huvittanut lähteä liukkaille kävelemään, kun vielä olin toipilaana.
Kun ensimmäistä kertaa lähdin ulos, oli se aika tunteellista, mutta hyvin meni, ja nyt liikun aika säännöllisesti.
3kk olin 19 vuotiaana poistumatta kotoa, tosin asuin vielä äidin kanssa joka kävi kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Useampi kuukausi ollut pisin. Monisairas ja ollut niin pahoja juttuja ettei ole ollut mitään mahdollisuutta ulkoilla. Tuntui kuin olisi jossain eri todellisuudessa kun meni ulos ja seisoin siinä paikoillani tuijottaen ihmisiä. Vaikea selittää.
Fyysisesti, psyykkisesti monisairas vai sekä että?
Sairaana muutama päivä, normaalisti liikun päivittäin.. Kyllähän se vaikutus on aivan älytön jos vaan kotona istuu monta päivää putkeen ja sitten pitäisi jonnekkin lähteä. Sen takia olisi hyvä liikkua säännöllisesti ulos, oli töitä tai ei.