Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyviä lastenvaatekirppiksiä Lohjan ymp. ens la tai su?

10.01.2007 |

Eli olemme menossa mahdollisesti sinne suunnalle kyläileen ja olisi mukava piipahtaa hyvällä lastenvaate/-tarvike kirpputorilla lauantaina tai sunnuntaiaamuna. Olisiko kellään vinkata hyvää paikkaa?

Tiedoista ja aukioloajoista jo etukäteen kiitollisena Kangaka

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tiedä, että Lohjalla olisi yhtään varsinaista lastenvaate ja - tarvike kirpputoreja, mutta muita oikein hyviä kirpputoreja on kyllä. Minusta niillä on ilo käydä, kun siellä on kaikkea mahdollista (mua kun kiinnostaa lasiesineet ja vanha Arabia myös) ja tietysti myös vaatteita ja tarvikkeita.

Aikaisemmin keskustassa oli kaksi itsepalvelukirpputoria, mutta molemmat ovat nyt muuttaneet keskustasta pois ja niiden sijaintien selittäminen onkin sitten vähän vaikeampaa, jos on ulkopaikkakuntalainen (varsinkin kun on itse ulkopaikkakuntalainen suuren osan vuodesta). Keskuskirpputori muutti Lohjaan tulevan tien varteen, mutta sinne pitää älytä kääntyä edellisestä liikenneympyrästä tai muuten on jo mennyt ohi. Jos kartta on, niin osoite on Asemanrinne 15. Keskuskirpputori on joka päivä auki, la-su 10-15. Sitten toinen kirpputori on Kirppuset, joka muutti nykyisen Prisman työmaan alta CM:n taakse. Osoite on Sairaalatie 4 ja minusta se on auki vain lauantaisin viikonloppuisin, varmaan tyyliin 10-14 tai 15 myös.

Niin ja sitten viikonloppuisin on yleensä vielä kolmas paikka eli Tanhuhovi, jossa on joka sunnuntai kirpputori 10-14. Se ei ole itsepalvelutyyppinen vaan siellä myyjät ovat itse myymässä. Minä en tuohon klo 14 ihan luottaisi vaan monet, jotka ovat siellä itse myyneet, niin tuntuvat monesti jo klo 13 pakkailevan tavaroitaan pois.

Kaikki nuo ovat minusta aika kivoja. Joitakin muita kirpputoreja on Lohjalla (esim. Kehäkirppis), mutta niissä käyminen on minusta vielä enemmän arpapeliä kuin mitä noissa kolmessa yllämainitussa. Tuuristahan se on aina kiinni. Pienelle vauvalle varmaan löytää kaikista jotain, mutta isommille löytäminen on melkoista tuuripeliä. Hinnat ovat pääkaupunkiseutulaisittain varsin kohtuullisia useissa pöydissä, ei tietty kaikissa.

Vierailija
2/3 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on navigaattori, joten osoitteet riittävät oikein mainiosti! Pitääpä poiketa ainakin jollain, jos mennään kyläileen! Etsin 5 kk tytölle ja 2,5 v tytölle vaatteita ja lelut, kirjat ja pelit kiinnostavat myös.

Tosi paljon kiitoksia viel kerran, että viitsit kertoa noin tarkasti!

Mukavaa talven jatkoa sinulle!!!

Kangaka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kaikilta noilta voi löytyä ainakin pienemmälle, mutta myös isommalle tytölle. Meillä poika kun on jo 6, niin löydöt on sitten jo tosi paljon harvammassa. Minusta tuo Lohjan kirppiskulttuuri on oikein mainio, viime kesänä meillä oli itselläkin siellä pöytä ja ihan kivasti saatiin tavaraa vähemmäksi.