Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seinäjoen asuinalueista kokemuksia?

Vierailija
23.01.2024 |

Sana on vapaa - onko jokin alue sellainen, että kannattaa kiertää kaukaa ? Minne et ainakaan muuttaisi? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noi pienellä paikkakunnalla ole mitään merkitystä missä asuu. Ne jotka sanoo, että jotkut alueet on parempia, ovat todellisuudessa huumeidenkäyttäjien suosimia. Ei nekään niin tyhmiä ole, että muuttaisivat sinne, missä niiden oletetaan asuvan. 

Vierailija
2/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun parjatussa Kasperissa ja tämä on parasta mitä voi olla. Halliskan suoranainen vuoristo on näköetäsyydellä ja keskustaan on 3km matka. Rakentaminen on ollut suht koht väljää, ihmisiä.sen verran paljon, että yksityisyydestä ei ongelmia,  ja kukaan ei katso, että kukahan tuo oli.  Tiet on aina aurattu ja en siis keksi mitään negatiivista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemusta millaista on asua Itikassa? Itikan lähellä näkyy olevan skeittipuisto ja Rytmikorjaamo -niminen musiikkipaikka. Jossakin aiemmassa keskustelussa suositeltiin mm. Uppaa ja Joupin sanottiin myös olevan ok.

Ja sitten Seinäjoella on kuulemma Lakeuden risti, joka jakaa mielipiteitä...

Vierailija
4/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrä Nurmo kaukaa. Siellä asuu vaikka minkälaista epäilyttävää porukkaa ja rauhatonta on meininki.

Nimim. kokemusta on.

Vierailija
5/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta on autio kun kaikki liikkeet ovat karanneet joko Ideaparkkiin tai Päivölään.

Olen odottanut että koska keskustassa alkaa pyöriä oksapalloja. Itse asun n. 7km päässä keskustasta.

Vierailija
6/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä Lakeudenristin takana puron varrella on hyviä asuntoja. Miljonääriä naapureina.

Vierailija
7/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Nurmo saa jäädä sitten. . . Jaa, vai että oksapallot pyörii keskustassa. Kiitoksia tähän astisista neuvoista. :)

Se on kans ihmetyttänyt, että jotkut vuokranantajat vaatii HENKILÖtakausta (1-2 hlöä). Enpä ole tämmöiseen törmännyt ennen. Onko vuokralaisehdokkaita niin vähän:D että pitää ottaa melkeenpä kuka vain, mutta pyytää isot takaukset. Ehkä mulla on tämmöinen käytäntö mennyt ohi.

Entä uskotteko että voi rauhassa katsoa vai uskotteko että hyviä kämppiä on vähän ja ne menee nopeaan?:/

Vierailija
8/8 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan Lakeuden ristin. Jos asuisi siinä lähellä, ei ainakaan eksyisi... :) hyvä idea kyllä. Lisäksi ehkä se pitää kaidalla podulla uudella paikkakunnalla asua kirkon vieressä. Tosi hyviä ideoita! :) Kiitoksia.