Rauhasrinnat, olettetko kuulleet?
Oletteko kuulleet termiä rauhasrinnat ja mitä se tarkoittaa?
Minulle tämä on aivan uusi termi ja luin, että jollekin naiselle oli tutkimuksen yhteydessä todettu, että hänellä on rauhasrinnat eli jotenkin kiinteät, joissa on enemmän rintarauhasta ja vähemmän rasvaailmeisesti? Googlella tästä ei ole mitään tietoa.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä termiä mutta mulla on hyvin kiinteät ja pyöreät rinnat. Ei edes kunnolla poimua alla vaikka 4 lasta osaimetetty ja ikää jo 60+v.
Huono puoli sitten se että myös mastopaattiset eli todella kipeät ennen kuukautisia. Onneksi nuo vaivat loppui vv myötä.
En ole kuullut mastopaattisistakaan aiemmin, mutta onneksi tästä löytyi lisätietoa.
Onnekas olet kyllä jos vieläkin sinulla on kiinteät ja pyöreät rinnat imetysten ja vaihdevuosienkin jälkeen.
Juu, on toinen sellainen. Aika kohmurainen tunnustellessa. Todettu hoitohenkilökunnan toimesta, että on sellainen kudos.
En tiedä termiä mutta mulla on hyvin kiinteät ja pyöreät rinnat. Ei edes kunnolla poimua alla vaikka 4 lasta osaimetetty ja ikää jo 60+v.
Huono puoli sitten se että myös mastopaattiset eli todella kipeät ennen kuukautisia. Onneksi nuo vaivat loppui vv myötä.