Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punaviinin parantava vaikutus

Vierailija
21.01.2024 |

Laihduttaa, nostaa ferritiiniä, auttaa aivoja toimimaan ja 7 muuta hyötyä.

Muistakaa juoda paljon punaviiniä kertoo askel terveyteen.   

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join noin 20 vuotta suurkuluttaen. Olen rypytön 🥰 harmi vaan, kun käyttö karkasi käsistä ja oli pakko lopettaa. Kolme litraakaan ei enää riittänyt omaan käyttöön kertareissulla.  Tissuttelusta tulee tapa ja määrä lisääntyy huomaamatta. 

Vierailija
2/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas nyt sitten ihanaa ku ryppyi ei oo höh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väsähdän jo lasillisesta. Ei sovi.

Vierailija
4/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien naisten tapauksessa olen huomannut punaviinillä olevan sellainen vaikutus että naisesta tulee pantava ja antava. Sen sijaan parantava ominaisuus, jos sellaista edes on, voi rajoittua krapulan parantamiseen sillä punkulla, jos kylmää olutta tai lonkeroa tai siideriä ei ole saatavilla.

Vierailija
5/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. 

Kokeilkaa vihreää teetä mieluummin.

Vierailija
6/6 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhaa tietoa. Ne flavonoidit on oikeasti terveellisiä, mutta mikään määrä alkoholia ei ole terveellinen. Tältä ne tulokset näyttää, kun aineistojen määrät ja laadut ovat parantuneet. Koskaan se väitetty alkoholin etu ei ole ollut kummoinen jos mitään, mutta nyt on saatu selville että taustalla on vain epäsuora yhteys.

Voi tiivistää vaikka niin että jos olet yksin ja työtön, lasi punkkua joka ilta ei lisää terveyttä. Toisin päin, jos otatte drinksun perhejuhlissa, ehkä ette ole ihan kaikki sairastumassa juuri sillä hetkellä muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä