Lue keskustelun säännöt.
icsi
09.01.2007 |
Voi hyvänen aika kun lukee aikaisempia viestejä niin kuulostaa niin ammattimaiselta tuo teksti, valitettavasti, kukapa nyt lapsettomuus asioista haluaisi ammattilainen olla. Mutta, itse kun olen niin auttamattomasti pihalla näistä asioista ja ensimmäinen icsi-hoito edessä luultavasti helmikuussa. Aikaisemmin en ole hoidoissa ollut ja nyt kovasti jännittää kun ei tiedä mitä tulevan pitää. Mitä mahtaa (yksityisellä) ensikäyntiin kuulua? Ja miten tämä kyseinen hoito etenee ja mitä ultria ym. milloinkin on? Olisin todella kiitollinen vastauksista, että edes johonkin osaisi varautua ja osaisi jotain kysyä lääkärisedältä siellä käynnillä...
-eppuliinis
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älähän turhaa huolestu. Minäkin olen menossa ihan ensimmäistä kertaa ja kovasti tuntuu, että sitä on matkan varrella viisastunut! Minua ja miestäni oli tutkittu jo etukäteen aika paljon ennen kuin menimme yksityiselle. Meille ensikäynnillä kerrottiin: Mikä hoito tehdään ja miten se etenee. Minulle tehtiin ultra ja hoitaja kävi läpi tulevia lääkkeitä ja niiden antoa. Hoidon aloitus riippuu hoidosta ja sinun kuukautiskierrosta. Olet huomattavasti " viisaampi" ensikäynnin jälkeen ja voin myös vakuuttaa, että tietoa tulee niin paljon, että on pää ihan pyörällä. Onnea matkaan!