Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ulkonäköpaineita? Miten olette päässeet niistä yli?

Vierailija
20.01.2024 |

Te miehet ja naiset jotka koette, että näytätte ulkonäöltänne ihanteiden vastakodilta. Miten hyväksyitte asian, että olen tällainen kuin olen?

Ihanteilla nyt tarkoitat esimerkiksi:

- Kauneus/komeus

- Pitkä/lyhyt

- Lihaksikas/laiha/muodot

- Hyvät hiukset

jne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanteet on vaan median oletuskuva, ei sellaista ihmistä olekaan jonka pitäisi ne ihanteet täyttää, moni onneton vaan lähtee moiseen hulluuteen mukaan. Eroitu joukosta, ole oma itsesi ja kannusta muitakin siihen.

Vierailija
2/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Näytän miltä näytän ja mitä sillä päätään vaivaamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sisäisiä, mutta ulkopuoliset haukkuvat rumaksi lihavaksi pullukaksi. Itse en näin koe.

Harmittaa vaan kun ihmiset... Ihmiset ovat ilkeitä.

Eli paha olo tulee ulkoa -vihaavista ihmisistä. Itse olen peilikuvaani tyytyväinen. Kokemus on siis sama kuin rasismissa.

Vierailija
4/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän mukana helpottaa, kun ei välitä enää niin paljon kuin nuorena. Ja pitää tietoisesti päättää, että ei anna paineiden rajoittaa omia tekemisiä. Parempi kun ei ajattele ulkonäköä liikaa.

Vierailija
5/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä muiden mielipiteistä

Vierailija
6/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko kuvauksen kaltainen. Päätin 30v että järkyttävät ulkonäköpaineet saa riittää, että muuten menee terveys jos ei sitä lopeta. Kaikilla toki on jotain ja korjattavia asioita. Mihin voi itse vaikuttaa ja mihin ei.

Vierailija
7/7 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä, että jo lapset ja nuoret oppisivat tuntemaan itsensä ja tykkäämään itsestään niin sisäisen kuin ulkoisenkin olemuksen puolesta, ja että tämä kasvu ehjänä ihmisenä vahvistuisi aikuistumisen myötä. Vaikjapa hiuksia on synnynnäisesti monenlaisia. Se että omat ovat vaikka ohuet, tai että pitäisi enemmän suorista kuin luonnonkiharista, on yksi tosi pieni juttu elämässä. Hyvä, kiva ja rikas elämä merkityksellisten asioiden ja rakastavien ihmisten kanssa suojaa liialliselta ulkonäön miettimiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi