Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua deittailemasi miehen edelliset suhteet?

Vierailija
19.01.2024 |

Minulla on loppunut kiinnostus esim tapauksissa, jossa selvisi, että 42v miehen edellinen naisystävä oli 20v, toisessa tapauksessa thai tyttö ja kolmannessa venäläinen. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kateutta miehen seksuaalisesta nautinnosta?

Vierailija
4/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaa naisen edelliset jännä miehet. Naisen pitää olla kokematon neitsyt alle 25 v.

T: kiltti mies

Vierailija
5/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se kateutta miehen seksuaalisesta nautinnosta?

Veikkaisin että naisen sairaalloinen kontrollinhalu taustalla.

Vierailija
6/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on venäläinen tai thai kumppani ollut , niin vaadin puhtaan sukupuolitautitestin vähintään mutta tähän mennessä olen kiertänyt nämä kaukaa kun ajattelen että miehessä on jotain vikaa kun ei kotimaiset kelpuuta . 

Vierailija
7/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies ei tietenkään saisi välittää siitä, että nainen on jaellut itseään kymmenille ja kymmenille miehille aiemmin?

Vierailija
8/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on venäläinen tai thai kumppani ollut , niin vaadin puhtaan sukupuolitautitestin vähintään mutta tähän mennessä olen kiertänyt nämä kaukaa kun ajattelen että miehessä on jotain vikaa kun ei kotimaiset kelpuuta . 

No ei näytä ulkomaalaisetkaan kelpuuttavan kun ovat jo entisiä, tai no, maksullisia en laske kumppaneiksi mutta kuitenkin.

Vierailija
9/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa jos niistä on syntynyt lapsia.

Vierailija
10/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi just jos ollut ulkomaalaisia.

Vierailija
11/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tilanteessa kyllä, jos pitää edelleen aktiivisesti yhteyttä heihin.

En myöskään alkaisi parisuhteeseen miehen kanssa jolla on ollut yhden yön juttuja. En voisi ottaa sellaista ihmistyyppiä vakavasti seurustelumielessä ja valtava tautiriski ällöttää.

Vierailija
12/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne edelliset kertoo paljonkin siitä miehestä. Eli kyllä kiinnostaa.

Vierailija
13/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä niillä oma vaikutuksensa on, mitä ne exät ovat olleet ja mitä ne ex-suhteet ovat olleet ja miten päättyneet. Ne kumminkin kertovat ihmisestä, mikä hän on tai mikä hän on joskus ollut. Siksi kai miehet niitä entisiä suhteitaan salaakin. Miksei naisetkin, jos on tullut vähän seikkailtua.

Minua lähestyi eräs, jonka kumppani oli vain puoli vuotta aiemmin äkillisesti kuollut. Se oli mielestäni todella hätäistä toimintaa ruveta uutta kumppania hankkimaan tilalle niin lyhyessä ajassa. En kyllä ikinä olisi sellaisen kanssa, joka unohtaa pitkäaikaisen elämäntoverinsa niin, että on halukas uuteen suhteeseen tuollaisessa ajassa. Enkä kyseistä kumppania kyllä hänen eläessäkään nähnyt ikinä hänen seurassaan. Kyllä nämä seikat minulle kertoivat aika karua kieltä. Vaikka hän vakuuttelikin edesmenneen kumppaninsa olleen itselleen tärkeä, niin teot ei siltä vaikuttaneet.

Vierailija
14/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ellei mies koko aikaa puhu eksistään ja vertaa minua heihin. Nimim. kokemusta on, aluksi meni hyvin mutta kun pandoran lippaan aukaisi niin jutuille ei tullut loppua.

Vierailija
15/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sitten ihan kokematon miäs?

Vierailija
16/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ras sisti vai miksi haittaa noin paljon ulkomaalaiset exät?

Vierailija
17/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seukkaisi miehen kanssa joka käy thaimaareissuilla. Ja miksi ei uusi venäläinen käy jos kerran jo oli yhdessä. 20v äiti olisi ehkä samanikäinen. Miettisi miksi mies yhtäkkiä ottaa vanhemman, jos kuitenkin etsii 20v. Aika kiusallista naiselle jos mies ollut nuorempien kanssa tai ne mielessä. Mitä tekoa sitten "vanhemmalla" siinä on vaikka olisi nuorekas.

Vierailija
18/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas murheet. 

Vierailija
19/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sitten ihan kokematon miäs?

Se on vähän suhteellista se kokonaan kokematon. Monella on kokemusta sitten kuvien kanssa, jos ei ole kokemusta aidon kanssa.

Ja onhan teistä miehistä kaikki olleet ensin kokemattomia. Vastatkaa itse, millaisia silloin olitte. Ja millaisia ekan kanssa.

Vierailija
20/24 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen pitää varmaan olla suvaitsevainen kuitenkin? Ei mikään rasisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi