Lentomatkailun sosiaalinen paine
Miten tärkeää lentäminen on sinulle? Väistyvä Finnairin toimitusjohtaja mainitsee lentomatkailuun liityvän sosiaalisen paineen. Koetko sellaista? Pitääkö lomalle lähteä lentäen?
Kommentit (9)
Minulle on ihan sama mitä muut ajattelee mub lentämisistä tai sen väliin jättämisestä.
Minulle se on tärkeää. Japaniin on hyvin hidasta ja vaivalloista matkustaa junalla ja laivalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on tärkeää. Japaniin on hyvin hidasta ja vaivalloista matkustaa junalla ja laivalla.
Sama. Meilläkin puolet suvusta asuu Japanissa, joten kerran-kaksi vuodessa tuota väliä matkustellaan.
Työnantaja tuon pääosin päättää, millä kulkuneuvolla matkustan kohteeseen. Jos pääsen valitsemaan itse, niin kotimaassa melkein mieluummin kuljen omalla autolla, en ole mikään lentokentillä oleskelun suurin ystävä, mutta monesti vaan se lentäminen on ajallisesti ainoa mahdollisuus.
Sen verran paljon joudun reissaamaan työn puolesta, että lomilla ei tee mieli poistua kotoa/mökiltä.
Mikä sosiaalinen paine? En hengaile ahdasmielisten ihmisten kanssa enkä suosittele sitä muillekaan
Kaikkia lento lipun ostaneita pitäisi läpytellä lättyyn. Ei luonto kiinnosta siinä vaiheessa kun on päästävä romanttiselle matkalle kuselle haisevaan venetsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia lento lipun ostaneita pitäisi läpytellä lättyyn. Ei luonto kiinnosta siinä vaiheessa kun on päästävä romanttiselle matkalle kuselle haisevaan venetsiaan.
Ilmastonmuutosuskonnon uhrit pitäisi määrät pakkohoitoon.
Voin kuvitella mitä ahdistusta Bill Gates kokee tehdessään vuosittain tuhansia muuutaman minuutin lentoja yksityiskoneellaan🤣
En ymmärrä kysymystä. Lähden lomalle sillä kulkuneuvolla, millä kohteeseen pääsee helpoiten.
Kumivene ei ole itselleni vaihtoehto.