Lue keskustelun säännöt.
olisko jollakin tietoa vauvanruokien saatavuudesta thaimaassa?
08.01.2007 |
tai tarkemmin Phuketissa? Pitääkö viedä kaikki ruoat mukana, vai saako jotain paikanpäältä... Vauva allergisenpuoleinen 11-kuinen, ei siis kovin kummoisia paikallisia uskalla antaa, lähinnä lastenruokia, possua, perunaa, hedelmäsoseita ja kaurapuuroa. puurot otan toki mukaan, mutta voinko luottaa siihen, että soseita saa myös Phuketin marketeista?
Kiitos ja kumarrus
Kommentit (2)
Käsimatkatavareoihin saat ottaa lennolla tarvittavat purkit eli pari kolme kpl.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nimittäin siellä ei ole lapsia. Ainoastaa lapsiprostuja.
Sori.