Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin pois syöttötuolista?
Kommentit (3)
meillä pyöreä neiti istuu edelleen syöttiksessä ja on kohta 2v2kk. On meillä korkeita tuolejakin, mut istukoon rauhassa syöttiksessä, kun kerran siinä viihtyy!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pystyisi syömään kyllä tavallisestakin tuolista, mutta helpompaa se on syöttäristä.
Alue: Aihe vapaa
Mitä järkeä ottaa se pois ilman järkevää syytä 2-vuotiaalta joka tavallisella tuolilla istuessaan saa kurottaa jotta ylettyy ruokaansa?