Suomalaisten rehellisyys on liikuttavaa. Liikaa alennuskuponkeja saaneet ilmoitelleet huolestuneena asiasta LIDL:ille...
"Omantunnon kolkuttelu ja suomalaisten yleinen innokkuus sääntöjen noudattamista kohtaan ovat korostuneet vastauksissa. Vaikka asiakkaiden on ollut mahdollista käyttää teknistä ongelmaa hyödyksi ja tehdä ostoksia alennettuun hintaan useita kertoja, ei tätä mahdollisuutta ole juurikaan käytetty hyväksi.
Asiakkaat ovat päinvastoin olleet itse oma-aloitteisesti yhteydessä Lidlin asiakaspalveluun, koska he eivät halua omien sanojensa mukaan huijata."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/145e0393-f0dc-436a-8321-a2ee4765bf50
Kommentit (8)
No minä ihmettelin, kun Burger Kingin appin kuponkia voi käyttää monta kertaa. Mutta onkohan niiden tarkoituskin, että eivät ole varsinaisia kuponkeja vaan kampanja-ajan voimassa olevia alennuksia appin käyttäjälle? Kuka tietää?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnihän näistä olisi jäänyt jossain vaiheessa, kun appin vika olisi huomattu. Fiksua itse ilmoittaa, niin vika tulee korjatuksi aiemmin. Kauppana kyllä palkitsisin virheestä ilmoittaneet henkilöt.
Hui että oikein kIiNnI jää. 😆🤣
Ja miten Lidl sitten ottaa tuon rahat mielestäsi takaisin? Vie asian raastupaan?
Todella idari tyyppi kun on alkanut tuollaisesta näkemään vaivaa ja sen jälkeen vielä medialle soittamaan.
Juuri rehellisyys tekee Suomesta hyvän ja maailmsn vähiten korruptoituneen maan. Eipä tarvitse kuin katsoa itärajan taskse mallia siitä, miten toimii kleptokratia, jossa kaikki kynnelle kykenevät vetävät välistä.
Ei helv.. Jostain muutaman euron alennuksesta tulee niin huono omatunto että täytyy ihan asiakaspalveluun ottaa yhteyttä.
Ilmeisesti Lidl on vielä liian halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnihän näistä olisi jäänyt jossain vaiheessa, kun appin vika olisi huomattu. Fiksua itse ilmoittaa, niin vika tulee korjatuksi aiemmin. Kauppana kyllä palkitsisin virheestä ilmoittaneet henkilöt.
Hui että oikein kIiNnI jää. 😆🤣
Ja miten Lidl sitten ottaa tuon rahat mielestäsi takaisin? Vie asian raastupaan?
No ainakin pienen kaupungin Lidlissä kaikki tuntee toisensa ja taatusti saa kusettajan maineen, jos asia huomataan. Itse ainakin nukun yöni hyvin, kun en keneltäkään varasta. Mutta kuten tekstistäsikin huomaa, niin toisille se ei aiheuta mitään ongelmia.
Oikein tekivät. Ilmoittamatta jättäminen olisi ollut lievä petos, mistä tuomitaan sakkorangaistukseen.
Kiinnihän näistä olisi jäänyt jossain vaiheessa, kun appin vika olisi huomattu. Fiksua itse ilmoittaa, niin vika tulee korjatuksi aiemmin. Kauppana kyllä palkitsisin virheestä ilmoittaneet henkilöt.