Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten rehellisyys on liikuttavaa. Liikaa alennuskuponkeja saaneet ilmoitelleet huolestuneena asiasta LIDL:ille...

Vierailija
07.01.2024 |

"Omantunnon kolkuttelu ja suomalaisten yleinen innokkuus sääntöjen noudattamista kohtaan ovat korostuneet vastauksissa. Vaikka asiakkaiden on ollut mahdollista käyttää teknistä ongelmaa hyödyksi ja tehdä ostoksia alennettuun hintaan useita kertoja, ei tätä mahdollisuutta ole juurikaan käytetty hyväksi.

Asiakkaat ovat päinvastoin olleet itse oma-aloitteisesti yhteydessä Lidlin asiakaspalveluun, koska he eivät halua omien sanojensa mukaan huijata."

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/145e0393-f0dc-436a-8321-a2ee4765bf50

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnihän näistä olisi jäänyt jossain vaiheessa, kun appin vika olisi huomattu. Fiksua itse ilmoittaa, niin vika tulee korjatuksi aiemmin. Kauppana kyllä palkitsisin virheestä ilmoittaneet henkilöt.

Vierailija
2/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ihmettelin, kun Burger Kingin appin kuponkia voi käyttää monta kertaa. Mutta onkohan niiden tarkoituskin, että eivät ole varsinaisia kuponkeja vaan kampanja-ajan voimassa olevia alennuksia appin käyttäjälle? Kuka tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnihän näistä olisi jäänyt jossain vaiheessa, kun appin vika olisi huomattu. Fiksua itse ilmoittaa, niin vika tulee korjatuksi aiemmin. Kauppana kyllä palkitsisin virheestä ilmoittaneet henkilöt.

Hui että oikein kIiNnI jää. 😆🤣

Ja miten Lidl sitten ottaa tuon rahat mielestäsi takaisin? Vie asian raastupaan?

Vierailija
4/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella idari tyyppi kun on alkanut tuollaisesta näkemään vaivaa ja sen jälkeen vielä medialle soittamaan. 

Vierailija
5/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri rehellisyys tekee Suomesta hyvän ja maailmsn vähiten korruptoituneen maan. Eipä tarvitse kuin katsoa itärajan taskse mallia siitä, miten toimii kleptokratia, jossa kaikki kynnelle kykenevät vetävät välistä.

Vierailija
6/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.. Jostain muutaman euron alennuksesta tulee niin huono omatunto että täytyy ihan asiakaspalveluun ottaa yhteyttä.

Ilmeisesti Lidl on vielä liian halpa. 

Vierailija
7/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui että oikein kIiNnI jää. 😆🤣

Ja miten Lidl sitten ottaa tuon rahat mielestäsi takaisin? Vie asian raastupaan?

No ainakin pienen kaupungin Lidlissä kaikki tuntee toisensa ja taatusti saa kusettajan maineen, jos asia huomataan. Itse ainakin nukun yöni hyvin, kun en keneltäkään varasta. Mutta kuten tekstistäsikin huomaa, niin toisille se ei aiheuta mitään ongelmia.

Vierailija
8/8 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tekivät. Ilmoittamatta jättäminen olisi ollut lievä petos, mistä tuomitaan sakkorangaistukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan