Oletko nähnyt muusikoista unta?
Minulla on yksi rocklaulaja joka aina silloin tällöin ilmestyy jotenkin.
Kommentit (11)
Näen useinkin niin muusikoita, poliitikkoja kuin muitakin julkisuuden ihmisiä unissani.
Näen joka yö unta supertähti Anita Hirvosesta.
Näin itsestäni silloin kun olin muusikko, lasketaanko?
Olen ollut muinaisen punk-suuruuden tyttöystävänä jossain bileissä. Harmi että se oli vain unta. Ihana mies.
Kerran nousin yöbussiin, jota ajoi Kenny G:n (jazzmuusikko) näköinen kuski.
Eräs suomalainen poplaulaja on pyörinyt unissani useasti. On saatu yksityinen keikka, pussailtu talvisilla markkinoilla jne. Tunnen hänet jollain tavalla myös tosielämässä.
Ja varmaan on nähty muitakin unia.
Olen. Muistaakseni ainakin Ritchie Blackmore ja Steve Vai ollut unissa. Aika neutraaleja unia.
Eräs musiiikkisuvun tunnettu henkilö tulee aina välillä murjottamaan tai laulamaan yöllä mun päähäni. Ei ihan kamalinta.
Euroviisuja kun tulee seurattua niin niiden artistit joskus tunkee uniinkin. Ehkä järkätään viisut jossain omituisessa paikassa, tai sitten on joku muuten vain keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muinaisen punk-suuruuden tyttöystävänä jossain bileissä. Harmi että se oli vain unta. Ihana mies.
Kerran nousin yöbussiin, jota ajoi Kenny G:n (jazzmuusikko) näköinen kuski.
Eräs suomalainen poplaulaja on pyörinyt unissani useasti. On saatu yksityinen keikka, pussailtu talvisilla markkinoilla jne. Tunnen hänet jollain tavalla myös tosielämässä.
Ja varmaan on nähty muitakin unia.
Miksi alapeukutit?
Näin unta, jossa paneskelin Kari Peitsamon kanssa
N21
Heh no olen eräästä, jota en edes arvosta. Ja en edes ole hänelle oikeaa sukupuolta. Eiku joo, oli toinenkin jota kyllä arvostan muttei miehenä ole makuuni hänkään.