Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin naisvaltaiseen työpaikkaan ja yllätys, siellä on otettu taas yksi nainen silmätikuksi muiden toimesta.

Vierailija
05.01.2024 |

Tällä kertaa se en ollut minä, vaan joku muu. Sääliksi käy kuitenkin tämän naisen puolesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa muiden toimesta?

Vierailija
2/4 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin usein muiden naisten silmätikuksi joutuu työpaikan kaunein nainen. Kuulin kerran, että yhdelle kauniille, naisellisesti pukeutuneelle naiselle, olivat työ"kaverit" jopa töksäyttäneet, että "aiheutat seksuaalista häirintää". Nainen ihmetteli kommenttia, sillä ei ollut koskaan kenenkään mieskollegansa taholta häirintää tai mitään epäasiallista käytöstä kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon ilmiön. Yhdessä paikassa muut olivat vähän väliä jyrkästi eri mieltä yhden tietyn naisen kanssa riippumatta siitä, mitä hän sanoi. Kun hän sitten monen vuoden jälkeen kyllästyi ja lähti ovet paukkuen, ei mennyt kauaa, kun tuota alettiin tehdä minulle. Oli sama, mitä sanoin, sitä vastustettiin henkeen ja vereen - vaikka edellisenä päivänä olisi oltu juuri sitä mieltä, kun joku "hyvä tyyppi" sanoi ihan saman asian.

Naisilla on jostain syystä tapana nokkia kaikkein erilaisinta porukan jäsentä, kun porukan koko on riittävän suuri. Ihan pienessä ryhmässä tuota ei välttämättä tapahdu.

Vierailija
4/4 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan totta, että sanoit ihan mitä tahansa,  siis ihan mitä tahansa, niin siihen hyökätään sekunnin sadasosassa tiuskaisemaan ei ei ei.

Olen kokenut tuon, ja tiedän tuon ilmiön.

Kanalauman hyväksytty jäsen saa esittää vaikka kuinka lapsellisen ja tyhmän mielipiteen ja heti kaikki muut komppaavat, että hyvä idea, niii iii iinpä, niiii iiinpä, joo joo joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan