Edes -32 pakkanen ei ruokajonon sissejä pysäytä jonottamasta vaikka tuntia!!!!
ainakaan täällä pohjolassa, kaikki ovat uskollisesti olleet jonossa ja ruokoo riittää, eilen sain n 250 e edestä ison jätesäkillisen ja rinkan täyteen ruokaa, en vaan tiedä mitä tolle hummerille pitäs tehdä pitääkö se keittää, ei siinä paljon ruokoo näy olevan ja hintalapppu 23 e pikkuinen ravun pyrstö no ilmaiseksi sekin , lohi oli paras sitä sain 3 paketttia eilen ja kananfileet
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
kunnon sissi kestää 40 asteenkin pakkasen jos ilmaisruokaa on tarjolla ja ajaa polkupyörällä vielä paikalle
Nälkä saa ihmisen kestämään vaikka 45 asteen pakkasen
Mieluummin oon töissä tuolla pakkasessa, saa ees vähän lämpöö. Tonne jonoonhan jäätyy. Täytyy olla tosi periaatteellinen, että mieluummin jonottaa, kun tekee töitä.
Riippuu pukeutumisesta. Jos kunnon untuva vaatteet ja toppakengät, niin ei pitäisi olla ongelmaa.
Järkevimmät tulee mustal bemaril paikalle ja lämmittelee autos kunnes huudetaan oma numero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunnon sissi kestää 40 asteenkin pakkasen jos ilmaisruokaa on tarjolla ja ajaa polkupyörällä vielä paikalle
Nälkä saa ihmisen kestämään vaikka 45 asteen pakkasen
Nälkä ei saanut kuitenkaan äänestämään vasemmistoa.
Olin äänestysjonossa, n. 15 minuuttia pitkä ja paikalle laukkasi rähjäinen henkilö naisystävänsä kanssa. Jonon nähtyään huusi "Vi**u mikä jono, mennään pois. Mutta jonossa olijat, haistakoon Kokoomus vi*un".
Ja minä kun luulin, että vasemmiston parempaan sivistykseen kuuluu äänestysrauhan kunnioittaminen.
Jätän väliin, en jonota kivikovaa pullaa tai vanhentunutta leipää, menen mieliúmmin kauppaan.
-Köyhä ja työtön-
Ne jotka siellä jonottaa on monella tavalla selviytymisen sissejä jo muutenkin, eikä -32 tunnu missään. Eräänlaista resilienssiä sekin. Ja onpahan harjoitusta oikeasti pahan päivän varalle...mites te, joilla sushi loppuu kesken tiukassa paikassa, eikä uutta saa. Sissit tuskin väistää jonossa.