Kohta 2vkoa sairasteltu
Koronaa meidän torpassa.
Itselläni alkoi oireet 23.12 ja selkeä positiivinen pärähti testiin 25.12, jälkikasvu alkoi oireilemaan 28.12 ja sama laulu testin suhteen 30.12, edelleen oireinen. Miehellä alkoi oireet eilen, rään ja liman määrä on ihan tolkuton, päätä särkee ja nyt palelee, ei riitä iso Nessu-pkt yhdelle päivälle.
Huokaus🥺
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Panadol lääkkeeksi, lepoa, eikä todellakaan mitään asiaa ulos pakkaseen ellei ole ihan pakko mennä.
Meillä on käytetty medipekt yskänlääkettä päivittäin irrottaa limaa ja Nasolin a-vitamin suihketta nenään.
Onko tuo Medipekt reseptivapaa?
Ap
Medipekt-vinkistä kiitos, mutta nyt ei kuulema tarvetta sille, koska räkää/limaa irtoaa "litrakaupalla" muutenkin.
Ap
Eihän siinä voi muuta kuin kärsiä.
Onko eka korona?
Mulla muutama tuttu, jotka ei ole koronaa ennen sairastanu mut nyt iski syksyllä/loppuvuodesta ja olivat kovin kipeitä ja kesti yhdelläkin yli 4 viikkoa paska olo.
Kannattaa ottaa iisisti ettei jälkitaudit iske. Yhdellä ystävällä iski tosi kova keuhkokuume kun ei levännyt flunssan aikana ja lähti liian aikaisin liikkeelle.
2.kierros menossa, edellisestä kerrasta melkein 2v, silloinkin minä toin taudin töistä kotiin ja mies sekä lapsi saivat tartunnan minun sairasteluni myötä.
Ap
Panadol lääkkeeksi, lepoa, eikä todellakaan mitään asiaa ulos pakkaseen ellei ole ihan pakko mennä.
Meillä on käytetty medipekt yskänlääkettä päivittäin irrottaa limaa ja Nasolin a-vitamin suihketta nenään.