Onko vieraissa käynti ok,
jos kumppani parisuhteessa ei ole kiinnostunut seksistä?
perusteluja.
Kommentit (20)
Järjetön haloo taas, jostain asiantuntijan kirjoituksesta. https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=Seksi
Lehdet taas pursuaa tuota ilosanomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumppanin luvalla on ok.
Miksi siihen tarvitaan joku lupa?
Jos se seksi on niin tärkeää, niin voi erota ja etsiä uuden kumppanin. Ja tämän sanon naisena jolle miesystävä ei anna.
Vierailija kirjoitti:
Vieraissa käynti on aina ok.
Ei ole.
Yksinkertaista, jos se täytyy tehdä salaa, niin ei ole ok!
Vierailija kirjoitti:
Jos se seksi on niin tärkeää, niin voi erota ja etsiä uuden kumppanin. Ja tämän sanon naisena jolle miesystävä ei anna.
Sun autiomaasi kaipaa kosteutta. Ukkosi käy ulkoiluttamassa käärmettään naapurin sademetsässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kyllä on.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun autiomaasi kaipaa kosteutta. Ukkosi käy ulkoiluttamassa käärmettään naapurin sademetsässä.
No jos se saa sen sademetsän, niin v**ko se enää palaa hiekka-aavikolle. Pysys sitten siellä.
Vain jos asiasta on etukäteen sovittu.
Jos pettää puolisoaan (oli syy mikä hyvänsä) niin silloin pitää erota etukäteen eikä olla k*sipää.
Keskustelut seksittömyydestä pitäisi käydä pariskunnan kesken. Vaimoni päätti meillä pettää ilman keskusteluja. Ensin ajoi itse seksiasiat umpikujaan. Esti minua puhumasta seksistä tai muistakaan parisuhteen ongelmista. Sitten vaimo päätteli, että meidän suhde ei ole kunnossa ja kuinka hän tarvitsee enemmän huomiota ja sitten petti. Luulen että oli sama tilanne kuin tuossa yhdessä ketjussa, että vaimo taisi olla eroamassa jo toisen miehen takia. Minä ilmoitin eroaikeista, meni pari kuukautta niin rupesinkin yhtäkkiä kiinnostamaan vaimoa. No olen edelleen vaimon kanssa mutta suhde on mennyt jo rikki. En voi antaa tallaista anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Keskustelut seksittömyydestä pitäisi käydä pariskunnan kesken. Vaimoni päätti meillä pettää ilman keskusteluja. Ensin ajoi itse seksiasiat umpikujaan. Esti minua puhumasta seksistä tai muistakaan parisuhteen ongelmista. Sitten vaimo päätteli, että meidän suhde ei ole kunnossa ja kuinka hän tarvitsee enemmän huomiota ja sitten petti. Luulen että oli sama tilanne kuin tuossa yhdessä ketjussa, että vaimo taisi olla eroamassa jo toisen miehen takia. Minä ilmoitin eroaikeista, meni pari kuukautta niin rupesinkin yhtäkkiä kiinnostamaan vaimoa. No olen edelleen vaimon kanssa mutta suhde on mennyt jo rikki. En voi antaa tallaista anteeksi.
Ei ole pettäminen ok. Voimia ja tsemppiä, toivottavasti löydät tavan elää, niin että saat palikat taas kasaan ja hyvän elämän.
Pettäminen on ihan saatanan jees 💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kyllä on.
Ei ole.
Tietysti on.
On ollut sen verran hiljaista tuolla rintamalla tänä vuonna, että tarjoan halukkaille mahdollisuuden ja annan rakkauden viefä. Seksin puutteen olen ottanut useasti esille eikä se ole johtanut mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitti Vierailija.
Mitäs sitä sitten pitäisi tehdä, jos kiinnostusta seksiin on itsellä, mutta kumppanilla ei? Onko hyviä neuvoja?