Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totuus analista, löytyy tästä

Vierailija
27.12.2023 |

Jos kerran silikooninen anustatti alkaa lemuamaan, niin ei varmasti ole järkevää kalua sinne ägetä. Tässä ketjussa puhutaan asiasta rehellisesti kerrankin.

https://www.vauva.fi/comment/69222512?page=2#69222512

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vaan jatkanut tuossa vanhassa ketjussa tuntojesi purkamista. Kun se anaali niin kovasti minua pelottaa.

Minäpä kokeilen nyt liputtaa tän aloituksen ulos.

Vierailija
2/6 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit vaan jatkanut tuossa vanhassa ketjussa tuntojesi purkamista. Kun se anaali niin kovasti minua pelottaa.

Eipä onnistunut ja totuushan on, että saastainen bakteeripesäke tuo peräsuoli rengasmaisella sulkijalihaksella on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä onnistunut ja totuushan on, että saastainen bakteeripesäke tuo peräsuoli rengasmaisella sulkijalihaksella on. 

Sun suustas tulee enemmän paskaa, kun yhdenkään ihmisen perseestä. Ja haju on sen mukaista. Pesetkö suusi muuten etikalla vai fairyllä ja kuinka nopeasti hammasharjasi muuttuu paskan väriseksi?

Vierailija
4/6 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun suustas tulee enemmän paskaa, kun yhdenkään ihmisen perseestä. Ja haju on sen mukaista. Pesetkö suusi muuten etikalla vai fairyllä ja kuinka nopeasti hammasharjasi muuttuu paskan väriseksi?

Noinko puhdistat anaalisi panoa varten?

Vierailija
5/6 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko se linkki haaviston presidenttipeliin

Vierailija
6/6 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko se linkki haaviston presidenttipeliin

Vai paljastuuko S-tuppista se ruotsalaisuuden ydin-analkontakt. Kaapissahan se on