Tänään tuli 28 v parisuhdetta täyteen, miten teillä?
Kommentit (24)
Ei olla vieläkään päästy yhteen 🤠
Pari kuukautta sitten oli 31v vuosipäivämme, samassa kuussa myös 23v hääpäivä.
N48
Onnea ap. Me ollaan oltu vasta 18v yhdessä.
Enssi kuussa 14. hääpäivä, yhdessä 18 v. N44
Viime kuussa tuli 25 vuotta täyteen 😊
Vierailija kirjoitti:
jätä se sika!
Mikset käytä isoa alkukirjainta?
meillä tuli lauantaina 45 vuotta naimisissa
Alle 2v. oltu yhdessä. Olemme ohittaneet keski-iän.
Vierailija kirjoitti:
meillä tuli lauantaina 45 vuotta naimisissa
mitä paskaa?
Me mentiin kihloihin jouluna 1975.
Me ollaan oltu yhdessä yli 40 vuotta, joista naimisissa 18 v.
Huhtikuussa tulee 30 v kihlajaisista. Naimisissa nyt reilut 27 v.
42 vuotta. Naimisissa 37 vuotta. N56
Ihana huomata kaiken kestäviä pitkiä liittoja. Onnellisiakin. Olette oivaltaneet rakkauden ja yhdessäolon salat ja viisaudet. Osaatte vaalia ja arvostaa, kunnioittaa toisianne.
Itsehän olen eronnut. Pitkästä suhteesta. Monia vuosia sitten. Nyt olen etäsuhteessa, missä saan vastarakkautta, ymmärrystä ja kunnioitusta. Olen onnellinen.
Yhdessä 24 v ja naimisissa 18 v. Oon miettinyt sitä sanontaa että pienet lapset ja yhteinen asuntolaina sitoo parin tiukasti yhteen. Meillä lapset jo isompia ja lainat maksettu. Sanoisin melkein että tää huoleton ja vakavarainen elämänvaihe sitoo vielä tiukemmin yhteen, ei tästä turvallisuuden ja huolettomuuden tunteesta halua kumpikaan luopua ja hypätä asumaan johonkin kerrostalokämppään.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 24 v ja naimisissa 18 v. Oon miettinyt sitä sanontaa että pienet lapset ja yhteinen asuntolaina sitoo parin tiukasti yhteen. Meillä lapset jo isompia ja lainat maksettu. Sanoisin melkein että tää huoleton ja vakavarainen elämänvaihe sitoo vielä tiukemmin yhteen, ei tästä turvallisuuden ja huolettomuuden tunteesta halua kumpikaan luopua ja hypätä asumaan johonkin kerrostalokämppään.
Kumppanisi voi olla toista mieltä! Voi olla ettei tuo sitten riitä alkuunkaan. Muistapa se kun täällä leuhkit.
Taidatte olla vieläkin keskenkasvuisia.