Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässään paljon kokenut vastaa kysymyksiin hetken

Vierailija
03.09.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt paljon läpi vaikeita elämänvaiheitani ja surrut niitä.

Lisäksi nykyinen elämäntilanne on aika tasainen ja uskallan tuntea enemmän kuin ennen.

ap

Vierailija
2/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko varma että voitan...huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4: Otetaan kisa. Mutta mä kyllä häviän, koska nykyään mulla menee hyvin. Mutta ennen ei mennyt.

En ala erikseen luetteleen kaikkea, mitä olen kokenut, koska tila ei riitä. Mutta PALJON.

ap

Vierailija
4/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se paljon kokeminen sisältää. On helpompi ymmärtää. t. 5

Vierailija
6/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ovatko kokemuksesi vain tulleet eteen ja joutunut vain elämään ne?

Vierailija
7/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään isoja juttuja enää. Haluaisin kokea, mitä on tasaisen hyvä ja turvallinen arki ilman suuria kriisejä.

Haluaisin matkustella ja juhlia paljon.

Haluaisin edetä työelämässä.

Haluan nähdä lasteni kasvavan ja nähdä itseni 50-vuotiaana, toivottavasti elämäänsä ja itseensä tyytyväisenä.

ap

Vierailija
8/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena tosi vauhdikas.

Paljon on toisten aiheuttamaa ja mun reaktiota siihen.

ap

Vierailija
9/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömishäiriön, insestin, masennuksen, itsetuhoisuuden, seksihurjastelun, neljän vuoden selibaatin, uskoontulon, kielillä puhumisen, uskosta luopumisen, ammattiin valmistumisen, ammatin harjoittamisen, ammatin vaihdon, lesbosuhteen, äitiyden, vaikean synnytyksen, synnytyksen jälkeisen masennuksen, psykoosin, lahkolaisuuden, körttiläisyyden, punkkarinuoruuden, hippinuoruuden, huumeet, streittariuden, laihduttamisen, lihomisen...

Elämästä selviytymisen ja nykyään iloisuuden.

ap

Vierailija
10/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan perussäheltäjä, joka on etsinyt ahkerasti paikkaansa. Minun murheeni ovat itsestäni riippumattomia.

Vierailija
11/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulanut levyllä, soittanut toisella (hengellisiä levyjä), ollut tosi tv-julkkiksen kanssa intiimeillä treffeillä, rakastunut kerran, rakastanut muutaman kerran, ollut 50 miehen ja yhden naisen kanssa sängyssä, harrastanut seksiä tuiki tuntemattoman kanssa, toisaalta pihdannut hääyöhön asti ex-mieheni kanssa, joutunut perheväkivallan kohteeksi, tehnyt hyväntekeväisyystyötä useamman vuoden, näytellyt nukketeatterissa, ollut myymälävaras, muuttanut ainakin 15 kertaa, asunut kahdessa kommuunissa, asunut erään julkkispapin naapurissa, ollut radiossa laulamassa, ollut katusoittajana, kerjännyt kadulla, ollut luostarissa...

jne...

ap

Vierailija
12/12 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön listaan: Ollut todella hukassa itsensä kanssa ja etsinyt ahkerasti paikkaansa elämässä useinkaan sitä löytämättä ; )

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi