Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa ystävälliosesti välit nettiystävään?

Vierailija
22.12.2023 |

Jos ei halua enää olla ystävä? Ei vaan ole aikaa/mielenkiintoa. ja lisäksi asumme liian kaukana.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu millainen nettiystävä ja miten pidät yhteyttä. Ei välttämättä tarvitse ilmoittaa mitään, jos ei ole ihmistä ikinä tavannutkaan ja tunnetko henk.koht vai jollain nimimerkillä. 

Vierailija
2/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi lopettaa? Onko sinulla muka niin kiire? Ei ole. Huomasit vain että keskustelet itseäsi paremman kanssa, ja tuo tietoisuus lyö sinut henkisesti ihan maahan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu millainen nettiystävä ja miten pidät yhteyttä. Ei välttämättä tarvitse ilmoittaa mitään, jos ei ole ihmistä ikinä tavannutkaan ja tunnetko henk.koht vai jollain nimimerkillä. 

ihan vain netissä ei olla koskaan tavattu.

Vierailija
4/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuttavuuden voi antaa vain hiipua ja sitten jonain päivänä lakkaat vastaamasta kokonaan

Vierailija
5/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät yhteydenpitoa. Silleen kaikki netti-ihmiset on kadonnut.

Vierailija
6/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiystävät on yhtä tyhjän kanssa mun mielestä. Samaan tapaan kuin ns. baaritutut, ne liittyy vaan johonkin kontekstiin. Sun pitää olla netissä, jotta voit olla nettitutun kanssa missään yhteydessä. Ne unohtuu jo silloin, kun elät elämääsi netin ulkopuolella. 

Vierailija
7/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että saat ana, viŧŧu, perkele en fakta olla sun nettikamera enää. Viŧŧu.

Ole hyvä, ei kestä kiitellä. 

Vierailija
8/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat siirtyä paperiseen kirjeenvaihtoon.

Vierailija
9/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että saat ana, viŧŧu, perkele en fakta olla sun nettikamera enää. Viŧŧu.

Ole hyvä, ei kestä kiitellä. 

Tämä on hyvä.

Vierailija
10/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi lopettaa? Onko sinulla muka niin kiire? Ei ole. Huomasit vain että keskustelet itseäsi paremman kanssa, ja tuo tietoisuus lyö sinut henkisesti ihan maahan.

No en oikein jaksa enää vain netissä kirjoittelua. Nuorena mulla oli paljon  netti kirjekavereita yms ja sitä jaksoi. nyt oon työelämässä ja parisuhteessa. En tunne että pystyn antamaan itsestäni tälle nettiystävlle enää yhtään mitään! ( siis tukea yms mitä ystävän pitäisi),

Vierailija
11/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sanot että nyt tulee tauko kun lähden matkalle. Etkä sitten enää kirjoita. Mut ghoustattiin tuolla tavalla ja mä odotin että se tulis sieltä matkalta kunnes tajusin, että et ei se varmaan missään matkoilla oo ollu. Mistä ei muka voi netin kautta pitää yhteyttä? Ei jäänyt traumoja.

Vierailija
12/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuttavuuden voi antaa vain hiipua ja sitten jonain päivänä lakkaat vastaamasta kokonaan

Vatun ghostaaja. Mieluummin sanoo suoraan ettei seura kiinnosta. 

Vierailija
13/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en oikein jaksa enää vain netissä kirjoittelua. Nuorena mulla oli paljon  netti kirjekavereita yms ja sitä jaksoi. nyt oon työelämässä ja parisuhteessa. En tunne että pystyn antamaan itsestäni tälle nettiystävlle enää yhtään mitään! ( siis tukea yms mitä ystävän pitäisi),

Juu noi on vähän kuin entisajan kirjeenvaihtokaverit. Mut entisaikoina niitä kirjeenvaihtokavereita tavattiin myös face to face, ainakin itse tapasin. Kirjekaverit usein löytyikin oikeasta elämästä ja yhteydenpito jatkui kirjeenvaihtona. Se motivoi kirjoittamaan, kun niitä ihmisiä oli mahdollisuus tavata joskus tai oli joskus vietetty yhteistä aikaa. 

Vierailija
14/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu noi on vähän kuin entisajan kirjeenvaihtokaverit. Mut entisaikoina niitä kirjeenvaihtokavereita tavattiin myös face to face, ainakin itse tapasin. Kirjekaverit usein löytyikin oikeasta elämästä ja yhteydenpito jatkui kirjeenvaihtona. Se motivoi kirjoittamaan, kun niitä ihmisiä oli mahdollisuus tavata joskus tai oli joskus vietetty yhteistä aikaa.&nb

Mul oli nuorena kirjekaveri 10 vuotta ja sitten se vain katosi :O

Vierailija
15/15 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ploksistaplok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän