Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu ripsien harventuminen?

Vierailija
21.12.2023 |

Ongelmana siis ohenevat ripset, viimeisen vuoden sisään ripseni ovat selkeästi harventuneet ja välissä on lähes aukkomaisia kohtia ja harvat ripset sojottaa minne sattuu. Mistä tämä voi johtua? Syön monipuolisesti, käytän monivitamiinia ja omegaa, enkä elä mitään erityisen stressaavaa arkea. En ole ottanut koskaan ripsienpidennyksiä ja poistan meikit joka ilta. Nyt kokeilen levittää risiiniöljyä ripsiin joka yöksi, saa nähdä onko siitä apua. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla hormonaalista. Itselläni lähti ripset melkein kokonaan toisen synnytyksen jälkeen. Ne uusiutui, muutaman kuukauden kuluttua mulla oli pidemmät ja taipuisemmat ripset kuin aiemmin. Ja ne on pysyneet sellaisina, lapsi on nyt 15. 

Vierailija
2/6 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla hormonaalista. Itselläni lähti ripset melkein kokonaan toisen synnytyksen jälkeen. Ne uusiutui, muutaman kuukauden kuluttua mulla oli pidemmät ja taipuisemmat ripset kuin aiemmin. Ja ne on pysyneet sellaisina, lapsi on nyt 15. 

Olen lapseton, eikä 33-vuotiaana pitäisi vielä vaihdevuodetkaan olla lähellä. Muutamia lyhyempiä ripsiä näkyy kyllä seassa, eli jotain uuttakin on tulossa, mutta hirvittää silti, ettei uusia tule samaa tahtia takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin meikit kokonaan pois, niillekin voi herkistyä.

Vierailija
4/6 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne meikit? liian voimakas puhdistus?

Vierailija
5/6 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin meikit kokonaan pois, niillekin voi herkistyä.

Olen kokeillut välillä luonnonkosmetiikkaakin, mutta ainakaan tällä ei ollut mitään eroa tilanteeseen. Ripsivärin voisi tietysti kokeilla jättää kokonaankin pois, mutta oikeassa silmässä harventumista on jo sen verran ettei ilman ripsaria näytä hyvältä.

Vierailija
6/6 |
21.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjetti antaa myöten niin revitalash toimii aivan varmasti.