xxx Viikonloppuun syyskuiset xxx
Alkaahan niita syyskuun odottajia löytyä! Ja pikku hiljaa niintä loppukuun räjähtäjiä tänne mukaan=)
Tosi monella on toinen tai useampi tulossa.
Miten onko jo oireita kummempia? Väsymystä oli ainakin yhdellä.
Itselläni huomaan tässä joka aamun olevan huonompi. Ihan pakko syödä vaikkei mitään mieli tekiskään ja nälkä jos yllättää niin ihan kamala yskä-p...ka-pahaolo. Niille vinkiksi jotka ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa ja jos harrastaa tota yökköoloa niin mulla keino, että syö vähän väliä jotakin niin ettei tule nälkää ollenkaan, niin autto. Ja itse asiassa painoakin putosi kun syö vähempiä määriä eikä sillain niitä mielitekoja tule.
Toinen oire on järkyt mahavaivat. Julmettu menkkakipu ja kaiken maailmaan muita suolisto jutskia. Mut jos on yhtään edellisen raskauden kanssa yhteistä niin tietää niiden helpottavan aika nopee. Ja just se ruokailu vaikuttaa ihan hirveesti mulla. Jollakin muulla oli ne menkkakivut, toivottavasti helpottaa pian! On se kumma kun niistä ryökäleistä ei edes raskaana pääse eroon!?
Ei mene ihan kamalan kauan kun saadaan jo ekoja neuvola kuulumisia! Jesh! Joku oli menossa ultraan, miten muut, meinaatteko käydä privaatisti kahtelemassa kaverin kasvuvaihetta näin alkuvaiheessa?
Itse olen joutunut käymään tarkkailussa alkuraskauden ja vielä kerran pääsen ultraan ennen ekaa neuvolaa. Viimeviikolla ruskuaispussi oli kasvanu mut kaveri ei. Siinä sit mustaa ympyrää ihasteltiin.. =)
Joka kunnassahan ei ole edes rakenneultran mahdollisuutta, yks ultra ja sillä siisti! Ihan jotenkin epistä.
On niin hevon kuusesta toi ilma! Pitäkäähän mieli virkeänä ilmasta huolimatta. Mä alotin jo d-ja muut vitskut kun jäi edellisestä odotuksesta, eipä tuo arskakaan ole kovin monesti nyt paistanu vitamiinejaan.
Hyvää ja stressitöntä veekooällää kaikille! Lippu korkeella!
p.s. mä en kyllä varmaan osaa mitään listoja tms. järkätä, ekaa kertaa kirjotan ikinä mihinkään. Mut jos joku fiksumpi!?
ONSU rv 5?