Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka alkavat yrittää ensi syksynä vauvaa?

Vierailija
04.01.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mistä päättelet tulevasi raskaaksi esim heti? miksei esim heti aloita, jos moista harkitsee, koska oikeasti voi tärpätä yrittämisen jälkeen vasta tuolloin ensi syksynä. nim. kokemusta on.

Vierailija
2/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tärppää. Ja tiedän, ettei välttämättä heti tulosta näy jos ollenkaan, mutta pakko nykyaikana suunnitella jo töidenkin takia, vaikka ei haluais tällaisia asioita pitää niin kalenterintarkkana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta olemme vielä melko nuoria, eikä miehellä ole vielä kiirus. Olen toivonut, että jollemme edes yritä vauvaa kevääksi 2008, ollaan sitten reilusti yrittämättä ja lähdetään ulkomaille vaihtoon/töihin kevääksi. En taitaisi kestää " perusarkea" ja vauvahaaveen lykkäämistä ilman " kunnon syytä" , varsinkin, kun olen hyvin tietoinen siitä, ettei sitä vauvaa todellakaan ensiyrittämällä voi kuvitella saavansa. Tämä siis vastauksena niille, jotka ihmettelevät, miten voi jaksaa odottaa: en oikein jaksaisikaan. Mutta lasta ei kerta kaikkiaan hankita, ennen kuin molemmat ovat siihen valmiita - ja aikaa on vielä toivottavasti hetki, sillä olemme molemmat alle 25-vuotiaita.

Vierailija
4/13 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen takia, että olen vasta saanut uuden työpaikan ja haluan ensin olla työelämässä jonkin aikaa ennen uutta vauvaa. =) onhan se ihanaa suunnitella vaikka toki tiedän (kokemuksesta) ettei niitä vauvoja niin vain " hankita" ...

Vierailija
5/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitamme YRITTÄMISEN silloin..

Ja syy? Mitäs syitä nyt ylipäätään on lisääntymiselle...?

terv. ap

Vierailija
6/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ensin opiskella loppuun...

t. ap

Vierailija
7/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka me saatetaan siirtää sitä yritystä kuitenkin vuodella 2008. Mä valmistun syksyllä, ja jos saan hyvän työn, en haluaisi heti jäädä pois. Koska en todennäköisesti saa, työttömyyttä on, mulla ei ole mitään menetettävääkään. Olen sitten 29 vuotta. Kamalaa.

Vierailija
8/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2009. Mut on ehkä vakinaistettu ja mies saanut työnsä pysymään Suomessa siten että matkustelu loppuu tai vähän järkiperäistyy. Olisi ihanaa ajatella vaan huomiseen asti, mutta ei oo mahdollista. Saadaan siihen mennessä talo ja pihat valmiiksi, helpottaa paljon.

Vierailija
9/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aloitamme jo kesällä yrittämisen.

Vierailija
10/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti hoitopaikan kesätauon jälkeen. Meillä nyt hoitotaukoa vuosi ja syksyllä jatketaan hoitoja. Ja vasta syksyllä siksi, että silloin mulla työsuhteen koeaika ohi.

Vierailija
11/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi 3. lapsi meidän perheeseen.

Vierailija
12/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ryhtyä touhuun vaikka heti, mutta mies ei ole niin kiinnostunut.

Vierailija
13/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te vuoden tai kauemman päästä aloittavat saatte ajan kulumaan? eikö yhtään tee mieli vähän nopeuttaa aikataulua tms? mulla ainakin kun päätös on tehty ei olisi kantti riittänyt odottaa että vuoden päästä. ihan kun että tässä sulle uusi lelu, saat sen ensi jouluna.