Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuneet, annan teille vinkin miten rauhoittaa itsensä

Vierailija
08.12.2023 |

Te ketkä aina hypitte naamalle ja sylette kasvoille kun ehdottaa liikuntaa tai jotain muuta konkreettista tekemistä, tää on teille

Ainiin ja jos siis meditoiminen jne ei oo teiän juttu..

Opetelkaa hengitysharjoituksia, näihi on ohjeita ties kuinka paljon ihan Youtubeski, niillä saa rauhotettuu itsensä aika nopeasti. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi 3 vuotta kestänyt psykoterapia :) 

Vierailija
2/3 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en anna yksinkertaista neuvoa ja ihmettele kun se ei kelpaa. Joitakin se voi auttaa mutta ei se liikunta tai hengittäminen auta lähellekkään kaikkeen. Helpointa on varsinkin näin perjantaina ottaa alkoholia. Se onkin ainoa vaikuttava aine mitä saa ilman reseptejä. Tarkennetaan saa laillisesti ja sekin tiedetään että moni käyttää laittomiakin.

Ahdistus on syvältä ja lääkkeet siihen on monin tavoin haitallisia tai liian koukuttavia. Siksi ei lääkärissä käynti kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en anna yksinkertaista neuvoa ja ihmettele kun se ei kelpaa. Joitakin se voi auttaa mutta ei se liikunta tai hengittäminen auta lähellekkään kaikkeen. Helpointa on varsinkin näin perjantaina ottaa alkoholia. Se onkin ainoa vaikuttava aine mitä saa ilman reseptejä. Tarkennetaan saa laillisesti ja sekin tiedetään että moni käyttää laittomiakin.

Ahdistus on syvältä ja lääkkeet siihen on monin tavoin haitallisia tai liian koukuttavia. Siksi ei lääkärissä käynti kiinnosta.

Mites ois se terapia? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi