Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vikana? Olen tänään pissannut litran! Joudun mittaamaan.

Vierailija
08.12.2023 |

Mutta tämä ns. Yö virtsaa ensin klo 6:00 jouduin nousta pissalle tuli 0.5 litraa, sitten klo 10:00 uudelleen 0.5 litraa (herätessä jatkoin unia klo 6...)

Ja nyt sitten ei ole enää pissattanut koko päivänä ollenkaan.

Nukkuessani eritin  litran kusta :0.

Munuaisten vajaatoiminta?

Nyt tuntuu, että rakkoon olisi hereillä olon aikana kertynyt ihan vähän, ei vielä pissata yhtään, mutta veikkaisin siellä olevan nyt ehkä 1.5 dl-2dl.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joit eilen illalla tavallista enemmän nestettä? Ja nyt päivällä et ole juonut niin paljon? Tai sitten söit muutama päivä sitten hyvin suolaista ruokaa ja keräsit silloin nestettä kroppaan, ja nestelasti sitten nyt purkaantui, kun palasit tavanomaisempaan ruokaan.

Vierailija
2/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko juot vuorokaudessa? Virtsaa tulee litran verran, jos juo jotain 2  litraa vuorokaudessa. Minkä väristä virtsasi on?

Monilla nuorillakin on tosi tummaa virtsaa, kun olen virtsanäytteitä käsitellyt. Pitäisi juoda siten, että virtsa on kellertavää eikä mitään tumman keltaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen ja heti. Tuo on luultavimmin kylmistä ilmoista aiheutunut virtsarakon tulehdustila. Voi pitkittyessään johtaa loppuelämää vaikeuttaviin ongelmiin. Tästä pitäisi uutisoida enemmän.

Vierailija
4/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko syötyä jotain suolaista mättöä itsenäisyyspäivänä?

Nyt sitten suolan sitoma vesi poistuu elimistöstä ja turvotus laskee.

Vierailija
5/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen tänä iltana 4litraa, toki kaljan juonnilla (5litraa) on vaikutuksensa.viimeisen litran kusen yöllä housuun. 

Vierailija
6/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on diabetes. Sokeritasosi nousevat yöllä maksan toiminnan tuloksena ja munuaiset yritää huuhtoa sokeria pois elimistöstä.

Vierailija
7/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin itsenäisyyspäivänä kalaherkkuja, mätiä, sillijuttuja, yms. Viiniäkin tuli juotua. Mutta ei tarvinnut vessassa juosta ennen kuin eilen illalla ja viime yönä, jollon kävin kolmesti vessassa. Suolasta se johtuu. Joka kerta sama ravi.

Vierailija
8/8 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on joskus tuollaista, jos olen syönyt suolaisia juttuja jotka sitovat nestettä kroppaan ja sitten se neste alkaa poistua. Muuten ihan tavallista elämää.