Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taitaa tuo fööniharja olla ihan ammattilaisten vehje

Vierailija
08.12.2023 |

Toisella kädellä pitäs vielä hiustenkuivainta käyttää. 

Ois kai suoristusrauta pitäny hankkia. 

Halusin ilmavan kampaamofiiliksen. Se näyttää niin helpolta mut ei ole. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin muutama viikko sitten kampaajan kehotuksesta ilmakihartimen. Olisinpa tajunnut ostaa sen vuosia sitten. Sillä saa aikaan saman lopputuloksen kuin kampaaja föönin ja harjan avulla. Olen koukussa.

Vierailija
2/6 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin muutama viikko sitten kampaajan kehotuksesta ilmakihartimen. Olisinpa tajunnut ostaa sen vuosia sitten. Sillä saa aikaan saman lopputuloksen kuin kampaaja föönin ja harjan avulla. Olen koukussa.

Niinkö? Kerrotko merkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö? Kerrotko merkin? 

Babyliss, mutta en usko että niissä on kovin dramaattisia eroja. Kampaaja sanoi että mikä tahansa marketista ostettu on hyvä.

Vierailija
4/6 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen lisää vielä etten löydä sitä nyt nettikaupoista jostain syystä, mutta mulla on siinä kaksi vaihtoharjaa; piikikäs ja pehmeä taipuisilla harjaksilla. Olen käyttänyt jälkimmäistä, ekaa en ole vielä koittanut. Ainakin pehmoharjakset toimivat kuin unelma.

Vierailija
5/6 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ilmakiharrin ja fööniharja sama asia? Se mun fööniharja näyttää ihan tolta. Merkki mulla on Remington.

Ap

Vierailija
6/6 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ilmakiharrin ja fööniharja sama asia? Se mun fööniharja näyttää ihan tolta. Merkki mulla on Remington.

Ap

Voi olla, mutta en ymmärrä miksi käytät hiustenkuivainta toisella kädellä? Ilmakiharrin puhaltaa ilmaa itse, ei tarvita erillistä fööniä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi